knipperende muispijl

Status
Niet open voor verdere reacties.

dionisius

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
3
Hoi degene die mij kan helpen.

Mijn muispijltje knippert als een gek met daarbij het rondje van Vista alsof hij het razend druk heeft.

Hoe kan ik dat verhelpen want hierdoor werk alles niet optimaal en traag.

Ook geeft het problemen met internet.
 
om alleen het visuele te verhelpen, kan je bij configuratiescherm>muis (klassiek), de muiswijzers aanpassen. Maar nogmaals: dit is ALLEEN visueel.

Ik had dit ook bij SP1, deze heb ik gewoon verwijderd :confused:, daarna was alles goed. Je kan natuurlijk ook systeemherstel doen ;)
 
om alleen het visuele te verhelpen, kan je bij configuratiescherm>muis (klassiek), de muiswijzers aanpassen. Maar nogmaals: dit is ALLEEN visueel.

Ik had dit ook bij SP1, deze heb ik gewoon verwijderd :confused:, daarna was alles goed. Je kan natuurlijk ook systeemherstel doen ;)

Ik heb systeemherstel geprobeerd en ik denk dat het idd na SP1 is gekomen. Maar systeemherstel werkt niet. Het geeft een foutmelding na het opnieuw opstarten en het probleem blijft dus.
 
dan zou ik SP1 de-installeren (configuratiescherm>Programma's en Onderdelen>geïnstalleerde updates weergeven>(wachten, wachten) onder Microsoft Windows ServicePack 1 selecteren, en dan in de balk verwijderen kiezen. Dit kan wel even duren, dus ga er niet net voor iets belangrijks doen, doe dit eerst!
 
dan zou ik SP1 de-installeren (configuratiescherm>Programma's en Onderdelen>geïnstalleerde updates weergeven>(wachten, wachten) onder Microsoft Windows ServicePack 1 selecteren, en dan in de balk verwijderen kiezen. Dit kan wel even duren, dus ga er niet net voor iets belangrijks doen, doe dit eerst!

Geweldig man, heb het @#$%programma verwijderd en het werkt weer optimaal.
 
pas de status van de vraag wel even aan op opgelost, zodat andere mensen weten dat ze het antwoord hier vinden :);)
 
de oplossing kon ook gewoon geweest zijn om sp1 te laten staan maar de laatst nieuwe driver te installeren van je grafische kaart die heel waarschijnlijk van ATI is :p
 
Ik zou in ieder geval sp1 nog installeren want dat is me toch wel een update hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan