knipperlichtverbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, gistermiddag was het idd hommeles, kijk voortaan ff hier of bel ff gratis en vragen of er storing is: 0800-8175 of het storingnummer 0900-2020215 (10 ct p/m). Ik zat gisteren met iemand te zooien met een ouwe pc, ging internet niet meer, na wat heftig vloeken ff gebeld en ja hoor, een algehele storing over het hele dekkingsgebied van Multikabel. :)
 
Ik weet waar ik naar toe moet bellen
Als je even terug leest in deze draad dan zie je dat ik zo ongeveer een open lijn met ze heb.

Maar gezien de gebeurtenissen in de afgelopen maanden, heb ik er geen moment aan gedacht dat het net wel eens plat zou kunnen liggen.
En heb dus te vanzelfsprekend aangenomen dat het weer hetzelfde geintje was

Enige reden om mijn verhaal hierbij te plaatsen is dat het wellicht een ander helpt die vastloopt:
check altijd toch eerst ff bij je provider.

Overigens is het erg moeilijk on "hier" te kijken als je internet niet op kunt.
 
Ik bedoelde eigenlijk dat je vrij snel "achteraf" kan kijken op hun site wat er loos was. Ook het bellen naar Multikabel is idd altijd het beste, de helpdesk van hun vind ik tot nu toe goed en actueel.
 
één ding ben ik toch blij om en dat is dat het deze keer geen onbekend probleem aan mijn computer was.
 
Geplaatst door klepzeikers
http://download.com.com/3000-2144-10219003.html

Dit is die link waar je spy sweeper kunt downloaden.
Had ook last van een instabiele computer,internet werd soms plots afgesloten.
Heb toen spy sweeper eens laten scannen en die vond de peer to peer connectie die kazaa gebruikt(soms ook nog andere die adaware of spybot overslaan).
Heb daarna een veel stabieler systeem gekregen.
Is eerste keer gratis updates binnenhalen en dan gewoon scannen(volgt zichzelf wel).


overigens wel grappig: bij het downloaden/installeren van spy sweeper krijg je 18 stuks spyware cadeau onder de naam kontiki
 
zoooooooo lekker zootje zeg.
En ik maar denken dat je wel goed zat bij Cnet.

Ik heb nu ad-aware en spy-sweeper er op zitten.
gebruik ze om te testen om en om.
maar spy-sweeper haalt er wel meer uit dan ad-aware.
 
Nog ff dit: net paar uur vette internet-storing, niks deed 't meer, blijkt dat de storing-site van Multikabel dan wel in de lucht blijft, wist ik ook niet, dus voortaan toch ff daar kijken, scheelt een hoop ergernis. :D
 
Zo is al weer een tijdje geleden en dacht moet toch maar weer eens bij marie1 kijken.
Zo te lezen gaat alles al wel een stuk beter met je pc.
Heb je nog problemen of ben je nu wel tevreden ?
Denk dat dat extra geheugen je een boel ellende minder bezorgd.

p.s Als er toch weer iets met je pc is dan niet te hard stampen met je voeten op de vloer.Dit i.v.m. de betonrot daar ( je zou eens door de vloer kunnen zakken )
 
hihihi

ja volgens mij is deze vraag opgelost.
Computer heeft het nog nooit zo lekker gedaan
(afkloppen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan