knipperlichtverbinding met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nu geen problemen meer hebt, dan heeft het volgen en uilleggen van mijn draadje ook geen zin. Omdat het probleem vermoedelijk daar ook niet vandaan komt dan.

Groeten Oossie

Laatst bewerkt:
;-) op verzoek ergens eerder hier in de draad hou ik mijn computerstoringsdagboek hier bij.

Las in je link dat je maar 64 mb geheugen hebt,zoals daar al werd aangegeven is dat bitter weinig.Als er ook nog eens veel programmas worden opgestart en zoals je aangaf een webcam,dan zal volgens mij je pc snel zo traag als stroop worden(of zulke foutmeldingen geven).
Je gaf daar ook aan dat je nog steeds aan xp dacht(me hoor je weinig goeds over).
Zou in ieder geval eerst eens geheugen gaan kopen.
Koop gelijk genoeg geheugen voor als je e.v.t toch over wilt schakelen naar xp(hoef je later tenminste niet meer bij te kopen).
Denk dat geheugen jou in ieder geval al een hoop ellende zal schelen.
Weet niet of het al gevraagd is maar draai je ook kazaa?

Dat geheugen komt er in elk geval en ik koop gelijk het maximale wat nu op mijn computer kan.
Ik was alleen wat immobiel de laatste twee weken en moet er van de week ff speciaal voor naar de stad in.

Over XP aarzel ik, omdat ik er van anderen weer net zoveel ellende over hoor als over ME.
(is er al uitzicht op een vervolg op XP?)

Ik draaide normaal wel KaZaA af en toe, maar dat heb ik er na de eerste problemen afgelaten.

Die webcam gebruik ik eigenlijk maar zelden.
Alleen af en toe voor wat fototjes
Draait dat dan toch mee?

Dag Marie,alles al weer een beetje beter daar.
Vroeg me af hoe ver je nu bent installen,en wat je nog moet installen.En is je geheugen al flink uitgebreid?
Want je moet je dagboek wel een beetje bij houden hoor!!!!!!!!!!

haha ja das waar ook.
Computer is wat instabiel en heeft problemen met afsluiten.

Gisteren heb ik scanner en printersoftware toegevoegd en adobe reader.

Extra geheugen is gekocht (256 Ram, 100Mhz) , die wil ik vandaag plaatsen.
(als ik helemaal wakker ben)

Ik vroeg me trouwens af : Mcaffee en die beveiliging van de banksoftware gaan aan bij het opstarten.
Mcaffee lijkt me wel logisch, maar geld dat voor die bank ook.
Tenslotte gebruik ik die software hooguit 1x per week.

Kun je die niet uitzetten via msconfig? Banksoftwarebeveiliging geeft volgens nogal wat mensen weleens problemen.

heb je al update van je me gedaan?
Zou als ik jou was die beveiliging van de bank laten staan,als je geheugen erbij geplaatst is zal volgens mij alles een stuk stabieker worden.

Geplaatst door André Klaver
Ik bedoelde alleen het opstarten uitvinken. Kan ze er altijd naar toe.

Dat was dus wat ik vroeg.
in msconfig staan alleen McAffee en die Bankbeveiliging aan.

En ik ga nu mijn computer uitzetten om het nieuwe geheugen te installeren.

U hoort van ons!

(als hetme lukt tenminste ;-))

Doet gij maar uws best en veel succes!
(En die beveiliging kan gewoon uit volgens mij, via msconfig tenminste, niet eraf gooien.)

;)

GELUKT
er was even paniek omdat ie niet paste, maar ik bleek op de verkeerde plek te zitten.
Er past zelfs nog een derde bij zag ik.

Misschien illusie, maar het opstarten klonk heel anders, rustiger.
niet meer als een stationair draaiende brommer.
en ik heb toch echt wel de gewaarwording dat ie toch veel sneller loopt hoor.

Nu alleen nog Nero en Webcam installeren,maar daar heb ik vandaag ff geen zin meer in.

Laatst bewerkt:
Dat geheugen heb je toch ff snel inmekaar gerammeld,ik zag in een record tijd van 20 minuten.
Je zei dat je pc nu weer wat instabiel was,wat versta je onder instabiel?
En heb je je updates nu al gedaan van me?
Zal je nog ff een link (ff zoeken)geven om een bestand te downloaden die je computer scant op achtergebleven kazaa troep(peer to peer connecties).
En het lijkt me voor jou ook wel handig om toch eens een hijjacklog te plaatsen hier op helpmij.
Zie je reactie wel weer(andre klaver en ik houden je wel in de gaten geloof ik)

http://download.com.com/3000-2144-10219003.html

Dit is die link waar je spy sweeper kunt downloaden.
Had ook last van een instabiele computer,internet werd soms plots afgesloten.
Heb toen spy sweeper eens laten scannen en die vond de peer to peer connectie die kazaa gebruikt(soms ook nog andere die adaware of spybot overslaan).
Heb daarna een veel stabieler systeem gekregen.
Is eerste keer gratis updates binnenhalen en dan gewoon scannen(volgt zichzelf wel).

Geplaatst door klepzeikers
Dat geheugen heb je toch ff snel inmekaar gerammeld,ik zag in een record tijd van 20 minuten.

grijns ik ben geen computerdeskundige maar heb wel een technische achtergrond (WTB) dan zie je toch wel gauw of iets in het gleufje past ;-)

Je zei dat je pc nu weer wat instabiel was,wat versta je onder instabiel?
computer weigert al een paar dagen om af te sluiten

En heb je je updates nu al gedaan van me?
ja die had ik vorie week al gedaan

Zal je nog ff een link (ff zoeken)geven om een bestand te downloaden die je computer scant op achtergebleven kazaa troep(peer to peer connecties).
Heb KaZaA er momenteel nog niet op zitten, moet ik dat progje gebruiken naast ad-aware en disk-cleaner of is het er een vervanging van?

En het lijkt me voor jou ook wel handig om toch eens een hijjacklog te plaatsen hier op helpmij.
eeeeeuh wat is dat???

Zie je reactie wel weer(andre klaver en ik houden je wel in de gaten geloof ik)

grijns, dat doet mijn oude vrijsterhart goed hoor ;-).
Overigens heb ik mijn eerste schreden op het computerpad (CAD-tekenaar) ook gemaakt aan de hand van ene Andre Klaver

tjonge ondanks dat de computer kortgeleden geformateerd is en ik wekelijks ad-aware gebruik werd er toch nog een hele lading narigheid gevonden.

Volgens mij bestaat er ook een patch om het afsluitprobleem van jou op te lossen,zal nog wel eens gaan kijken voor je.
Dat progje hoef je verder niet (wekelijks)naast adaware te draaien,zou het gewoon een keer draaien,deze vindt dingen die adaware overslaat.Vond bij mij toen peer to peer connecties(verbinding van jou computer met andere kazaagebruikers),en ik dacht dat ik alles kwijt was van kazaa.
Zou als ik jou was kazaa niet meer installen,heb gemerkt dat je pc daar foutmeldingen door kan krijgen.Maar ja als je dat wel wil dan zul je die foutmeldingen op de koop toe moeten nemen.
Wat betreft hijjacklog kijk hier maar even
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=125554
Volg de instructie die gegeven word.

grijns, dat doet mijn oude vrijsterhart goed hoor ;-).

Trouwens zo zie je maar weer helpmij is niet alleen goed voor jou pc,maar ook voor jou persoonlijke gemoedstoestand :-) haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan