knop buroblad weg. !

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
op startscherm had ik knop buroblad staan. deze is weg, ? zal zelf wel iets gedaan hebben.maar hoe ktijg ik deze weer terug? bedankt. kees
 
Heb je al iets geinstalleerd nu van hierboven?, ik raad het af want die zaken hebben niks met je probleem te maken.
Wanneer je niet in de metro skin zit:
Want je ziet het niet in de juiste termen.
Je typte, op startscherm had ik knop buroblad staan.
Wat bedoel je met Startschem? In windows heet het als je op de knop Start klikt in de taakbalk Menu alle programma's.
De knop om direct je bureaublad naar voren te halen zodat alles wat geopent is minimaliseert zit helemaal rechts in de taakkbalk, als je de taakbalk onderin hebt ingestelt staan.
Rechts naast de klok en de datum.
Het pictogram zit in de map:
C:\Users\(jouw gebruikesnaam)\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Daar zie je een koppeling Bureaublad weergeven en ook de koppeling van Tussen vensters schakelen.
Als je op de koppeling Tussen vensters schakelen klikt zie je alle geopende programma's in 3D op rij in beeld, en kan je klikken op die je naar voren wil halen.
Op die koppelingen kan je rechtsklikken en via Kopieren naar > een snelkoppeling naar je bureaublad maken.
de koppeling Application Data in C:\Users\(jouw gebruikesnaam)\ kan je niet openen.
Dat komt omdat windows er een machtiging Iedereen op gezet heeft met als ingestelde waarde voor > Mappen weergeven/gegevens lezen > Weigeren, wanneer je die tijdelijk verwijdert kan je in de map, daarna kan je het object Iedereen weer terug zetten met dezelfde instellingen.

Weet je niet hoe dat moet, probeer dan eerst wat te leren over windows beveiliging, Machtigingen en tabblad beveiliging.
2cosig3.jpg


Hier (klik) kan je wat over windows machtigingen lezen, tabblad beveiliging dus waar windows beveiligingsinstellingen in te stellen zijn.
Ga hier niet mee klooien, het is geen spel, het zijn serieuze geavanceerde windows instellingen.
Onwetend wijzigingen er in aanbrengen kan voor risico's zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan