Knop doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulburuma

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Ik heb hier een laptop merk Fujitsu Siemens Amilo met hierop windows xp erop. Nou heb ik vorige week computer geformateerd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt weer naar behoren met behulp van driver cd alleen een knop doet het niet meer en dat is de knop om draadloos internet op te starten. En dus kan ik niet op zoek naar netwerken. Nou is de vraag of iemand weet waar deze knop in te stellen is? En zo ja moet ik ook opnieuw de wep-key invoeren?

uiteraard zal je key opnieuw moeten invoeren.

Maar doorzoek eens alle programmaatjes die standaard op je pc stonden. Vermoedelijk vindt je daar hoe je:
- je draadloos internet kan aanzetten zonder die knop
- die knop kan instellen.

Ik hoefde alleen maar op die knop te drukken dan werd er overgeschakeld naar draadloos. Niet een speciaal programma voor volgens mij.

Dat klopt, maar het zou me verbazen als het alleen met die knop kan. Nu die knop niet meer werkt kan je mss in een ander programma zoeken hoe je het draadloos internet weer aanzet. Als je dat hebt gedaan, ben je al van dat probleem verlost terwijl je zoekt hoe je die knop terug aanzet.

Wat jij bedoelt is een toetscombinatie die je moet indrukken.
Dit is dan softwarematig.
Vaak zit er nog een knop of schakelaar op de laptop om WiFi in te schakelen.
Aan de voorkant of aan de zijkant van de laptop.

Neenee, ik bedoel dat.

Ik heb zelf ook een knop die draadloos internet op mijn laptop aan en uitzet. Maar ik kan het ook in de instellingen veranderen, ik hoef niet per se gebruik te maken van de knop om het te kunnen aan en uitzetten.

Als het een ACER is moet je geloof ik een maf programmatje installeren voordat hij ingeschakeld kan worden.
Dat probleem had ik ook een hele lange tijd.

Kan je op de ACER website downloaden.

Als het een ACER is moet je geloof ik een maf programmatje installeren voordat hij ingeschakeld kan worden.
Dat probleem had ik ook een hele lange tijd.

Kan je op de ACER website downloaden.

Acer empowering technology tool?

Ik heb hier een laptop merk Fujitsu Siemens Amilo met hierop windows xp erop. Nou heb ik vorige week computer geformateerd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt weer naar behoren met behulp van driver cd alleen een knop doet het niet meer en dat is de knop om draadloos internet op te starten. En dus kan ik niet op zoek naar netwerken. Nou is de vraag of iemand weet waar deze knop in te stellen is? En zo ja moet ik ook opnieuw de wep-key invoeren?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Voor het formateren werkte het knopje gewoon, maar na het opnieuw instaleren van alles werkt hij niet meer.. Wat kan hieraan gedaan worden?

vermoedelijk moet je een bepaalde driver of programma installeren om de knop opnieuw te doen werken of om het in te stellen.

Installeer alle drivers en kijk eens of het zou kunnen met een programma dat je mss hebt meegekregen met je pc of kan downloaden op de site van je fabrikant.

Steek de cdrom met drivers van siemens in de cdromspeler. Ga naar drivers installeer odyssey client en power management.(onderaan in de lijst)
Start vervolgens odyssey client op via start programma's.
Druk op knop reconnect, en probeer dan de wifiknop eens.
Start power management op, en sluit het weer, en probeer de knop nogmaals.
Ik deed dit zo bij mijn vriend, en het lukte.
Laat iemand iets weten of het gaat??:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan