knoppen in frontpage zijn traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter lddk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lddk

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2005
Hallo aangezien ik altijd met frontpage werkt ben ik na een aantal jaren toch tegen een probleempje aangelopen

Het gaat dus hier om: het duurt een eeuwigheid voor mijn website geopend wordt met name enkelt de pagina waar de knoppen zitten!! en die duren zo lang voor dat ze zicht baar zijn! help wat heb ik fout gedaan bij de een gaat de website wel snel open en bij de ander weer niet hoe kan dit

gr Laura

Indien, http://muramachi.com/, jouw website is:
Je werkt met java applets. Aangezien jij voor iedere knop een apart applet gebruikt, en java-appletten over het algemeen vrij veel Processorkracht vergen, kan het bij mensen met een minder snelle processor wat langer duren voordat jouw website geladen wordt.

Wijnands

Laatst bewerkt:
Heb net even gekeken op de website,maar deze opend hier gewoon goed!

Is alleen de snelheid bijzelf niet goed,of hebben andere in jou omgeving daar ook last.
welke provider?
welke windows?
wat voor soort verbinding?

Hoi nou wat een snelle reactie zeg dank je wel super de knoppen heb ik gewoon met frontpage gebruikt meer niet dus vandaar dat ik het eerlijk gezegt niet zo snap met die java waar je het over had sorry:(
En inderdaad dat is mijn website en aangezien deze door heel vee mensen bekenen wordt kan ik ook niet precies zeggen door welke provider en zo sorry
gr Laura

Mijn buren hier hebben allemaal veschillende providers maar bij hun gaat mijn site vrij snel open
Daarom snap ik het niet echt

gr Laura

dan zou ik mij verder geen zorgen of aandacht aan geven,dan ligt het aan de gebruikers zelf...............

Nou dank je dat idee had ik dus ook! in ieder geval bedankt voor de moeite :thumb:

gr Laura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan