knoppen indrukken gaat moeilijker

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel518

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2010
hallo allemaal,

gisteren maakte ik een cola fles open, en die begon te spuiten.
een beetje daarvan ging over mijn laptop.
nou, ik alles droog gemaakt en de laptop uitgezet.
een uur later wou ik hem weer aan zetten, en toen viel me op dat het indrukken van deze knoppen: "ctrl" "2" "w" "a" en "spatie" moeilijker gaan.
je hoort een krak en dan is hij ingedrukt, en als je hem los laat, duur het iets langer als normaal om weer boven te komen.
mijn laptop is de hp g62.
ik dacht eraan om de knoppen er even vanaf te halen, maar dat heb ik toch niet gedaan omdat ik bang ben dat ik ze er niet meer op krijg.

erg bedankt als je me zou kunnen helpen,
Daniel :)

Waarschijnlijk zit er een beetje cola onder de toetsenbord. Misschien even laptop op de kachel leggen... Geen idee als dat helpt, maar ik probeer je te helpen.

Groet,

Er zit suiker in Cola, en daarom zul je wel verplicht zijn de toetsen eraf te halen en schoon te maken (en ook de plek/het gat waar ze in het toetsenbord gaan).

Tijs.

Hoi,

Als je je toetsen wilt vervangen heb ik hier ene filmpje voor je:
[video=youtube;FeJAyYM51QQ]http://www.youtube.com/watch?v=FeJAyYM51QQ[/video]

Groet,

toetsen vervangen wil ik niet.
hoeveel zou het kosten als ik hem weg zou laten brengen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je er nog garantie op?

Meestal kun je bij de lokale computerboer het wel laten repareren. Ik heb geen idee voor hoeveel.
Bij Replacedirect.nl (klik) kost het € 81,00.

Laatst bewerkt:
@Pity123: Wat heeft garantie ermee te maken? Dit is geen garantiegeval.

@topic-starter: Ik zou vermoeden dat een pc-technicus hier binnen 3 kwartier klaar mee zou moeten zijn, dus max. zo'n 45 euro.

Tijs.

Demonteren, douchen ( je mag zelf mee als je dat prettig vind), uitslaan en laten drogen wil ook wel eens helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan