Knoppen links

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
hallo allemaal even een vraagje als ik een site bezoekt dan komt het voor dat ik de knoppen links niet zie staan, dat vak is dan gewoon leeg?? iemand een idee of dat aan mij ligt??
 
dat zal ik wel willen maar de printscreen is weer eens te groot!! maar het is gewoon aan de linker kant van die site's, er staan daar bijv. ook wel eens links om je door te verwijzen maar die staan er bij mij soms niet eens op, raar maar waar??
 
Ondersteunt je browser wel frames? Gebruik je Internet Explorer? Update je browser eens.
 
Ik gebruik internet explorder en ik draai onder XP maar dat zal toch wel allemaal goed staan neem ik aan? ik heb nooit iets veranderd!! of moet ik bij internetopties iets veranderen??
 
Geplaatst door melaniem
dat zal ik wel willen maar de printscreen is weer eens te groot!!....
In paint kun je deze afbeelding openen, er het betreffende stukje selecteren en kopiëren en dat vervolgens weer opslaan in je afbeeldingen ( wel even bmp wijzigen in jpeg).
Ik zou nl graag zien wat je bedoelt want ik kan mij er geen voorstelling van maken.
smile.gif
.
 
IK snap wat je bedoelt. Dit staat er. Bijlage
 

Bijlagen

  • shotje.jpg
    shotje.jpg
    6,7 KB · Weergaven: 27
juist dat bedoel ik nu, ik zie dat dus niet staan, wat moet ik daar aan doen???
 
zie je alleen die 6 knoppen niet of nog meer, zie bijlage voor hoe de pagina er uit ziet.
 
alweer die bijlage vergeten :eek:
toch te lang niet hier geweest
 

Bijlagen

  • zeelandnet.jpg
    zeelandnet.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 42
hoe heb je je beveiliging in IE staan ? als deze te hoog staat kan hij misschien geen javascripts meer uitvoeren (zoals dit menu duidelijk dus wel doet) en dan zie je hem niet
 
Ik heb de beveiliging op normaal staan dus dat moet goed zijn, maar het is nog niet opgelost? iemand nog een idee??
 
Geplaatst door Disturbed
alweer die bijlage vergeten :eek:
toch te lang niet hier geweest


Aan Disturbed:

ik zie dat je in je bijlage een stukje "beeld" laat zien
of een stukje van je scherm. maar hoe doe je dat
met welke software of ??

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan