• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Knoppen voor printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Hallo helpmij goeroes,
ik heb op een excel werkblad 2 knoppen gesitueerd met deze 2 knoppen zou ik graag dat met (macro)knop 1 blad1 afgedrukt wordt en met (macro)knop 2 het hele document (6 bladen.) Nu heb ik het volgende probleem ik zou voordat ik print een keuze willen maken uit de printer naar wie ik de opdracht stuur (op verschillende afdelingen) en dit krijg ik niet voor elkaar.
Wie weet raad

bvd Hans

Hallo helpmij goeroes,
ik heb op een excel werkblad 2 knoppen gesitueerd met deze 2 knoppen zou ik graag dat met (macro)knop 1 blad1 afgedrukt wordt en met (macro)knop 2 het hele document (6 bladen.) Nu heb ik het volgende probleem ik zou voordat ik print een keuze willen maken uit de printer naar wie ik de opdracht stuur (op verschillende afdelingen) en dit krijg ik niet voor elkaar.
Wie weet raad

bvd Hans

Gebruik dit in de code:
Code:
Application.Dialogs(xlDialogPrinterSetup).Show

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Hallo helpmij goeroes,
Wie weet raad

bvd Hans

Welke code gebruik je hier in uw macro om alle 6 de bladen in 1 maal af te printen?

groetjes

Welke code gebruik je hier in uw macro om alle 6 de bladen in 1 maal af te printen?

groetjes

ik hoop dat je hier wat aan hebt

Sheets(Array("blad1", "blad2", "blad3", "blad4", "blad5", "blad6")).Select
Sheets("blad1").Activate
Application.Dialogs(xlDialogPrinterSetup).Show
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:= _
True

vr gr Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan