• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

+ - knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Excelbat,
Moet ook de linkerknop zijn. Is gewoon een draaitabel met een verwijzing naar 'D:\Amazon\[Boekhouding.xlsx]W&V'!$B$92:$B$96 die nog in het cache staat;)

Je moet ook echt alles uitleggen.

druk op het + teken van groep1 → het is nu uitgerold.
Druk rechtermuisknop → groep opheffen.
Selecteer de 4 regels die er zijn gekomen → rechtermuisklik → groeperen
Of: Menu Opties → Weergeven/verbergen → knoppne +/
.
Enigste probleem is hoe wijzig ik dit en hoe zorg ik ervoor dat als je hem uitvouwt dat die dan echte regels uitvouwt ipv wat die nu doet.
Dit moet je dan maar eens beter uitleggen.
Volgens mij hebben we dat al voorgedaan.

-.

Laatst bewerkt:
OK laat ik het uitleggen als je direct daaronder "hoi" schrijft en je wilt groep1 uitvouwen dan kan dat niet omdat hij dan "hoi" daaronder verwijderd.
Hij vouwt groep1 uit OVER cellen heen ipv uitvouwen van RIJ 3,4,5 en 6.

gast0510,

in het bestand dat je zelf weer teruggevonden hebt (post # 38) is sprake van een draaitabel, zoals VenA in post #42 al aangeeft.

En dat betekent ook dat je er niet ongestraft wat onder kunt zetten.

Laatst bewerkt:
Nieuwe regel toevoegen aan je database en draaitabellen vernieuwen.

Ik denk dat je beter even bij Bol.com kunt kijken voor een goed Excel boek.

Heb je al zelf geprobeerd wat HSV voorstelde? En wat is na dat proberen niet duidelijk?

Greetz/Excelbat

Wat is niet duidelijk aan. hoe bedoel je nieuwe regel toevoegen aan database?
Geen idee wat dat inhoud

Hier is je database.
Code:
[COLOR=#3E3E3E]'D:\Amazon\[Boekhouding.xlsx]W&V'!$B$92:$B$96[/COLOR]

Je gooit het grootste deel van de antwoorden terug in de trant van 'het werkt niet' of 'ik begrijp het niet'. Als je niet weet wat een database is, kan je daarop googelen. Wel 'ns F1 (helpfunctie van excel) geprobeerd?

Kortom eerst zelf inspanningen doen, en als je er echt niet uitkomt, dan pas vragen stellen met een duidelijke omschrijving waar exact het probleem ligt.

O.k.?

Greetz/Excelbat

Laatst bewerkt:
W&V'!$B$92:$B$96 is leeg.
?

en wat heeft dat bestandje met dit topic te maken?

Zie #53 en #49. Wat is de bron van je draaitabel? Als je deze bron niet weet te vinden, dan F1 (help) van excel intikken of effe googelen op bron draaitabel.
Daarna #47 uitvoeren.

Greetz/Excelbat

en wat heeft dat bestandje met dit topic te maken?
Als jij dat al niet meer weet, kunnen we beter even wachten met reageren tot je geheugen weer terug is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan