Knoppix muisprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Labbé

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Berichten
209
Ik heb met een Knoppix 3.2 cd geboot maar de muis doet het niet.
Op internet dit probleem vaker aangetroffen maar een goede oplossing of cheat niet kunnen vinden.
Ik kan noch de caste muis op de laptop, noch een usb=muis noch een oude (PS2?) muis aan het werk krijgen.
 
Knoppix 3.2 is redelijk oud. En je zal er ook niet veel support voor krijgen.
hier kan je versie 4.0 downloaden . ftp://ftp.kulnet.kuleuven.ac.be/mirror/knoppix/KNOPPIX_V4.0.2CD-2005-09-23-EN.iso

Knoppix is eigenlijk alleen bedoeld om linux een keer uit te testen of gewoon als je snel even een besturingsysteem wil hebben op een pc. Maar het is zeker niet bedoeld om dag in dag uit te gebruiken het duurt daarvoor ook veel te lang om op dit op te starten.
Je kan dan beter gaan kijken naar distro's als kubuntu, ubuntu, suse, debian, mandriva, fedora.

Werkte je muis onder windows wel of kan hij niet gewoon kapot zijn.
 
@ bandit wat ben je toch allemaal hier aan het posten wat hier totaal geen belang heeft?
 
ik zag even het verband niet met registry mechanic :p
 
lamp zei:
ik zag even het verband niet met registry mechanic :p

Geeft niet ,ik zie ook niet alles .
Maar kan jij hem verder helpen met de Knoppix cd hoe die werkt
 
Mark Labbé zei:
Ik heb met een Knoppix 3.2 cd geboot maar de muis doet het niet.
Voor Linux (Live cd's) kun je in het Bios Plug an Play aware OS het beste op No zetten. Dan regelt de Bios de meeste hardware instellingen.

Mandrake Move 2 is een goede Live cd, leest NTFS (alleen lezen!) en herkent memorysticks. :) Het lijkt bovendien het meest op windows, zoals dubbelklikken om te openen.

Mandrake Move 2 downloaden: mirrors - ftp.nluug.nl - ftp.surfnet.nl


Vr.Gr. Egel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan