Kodak Easyshare

Status
Niet open voor verdere reacties.

rood143

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Is er iemand die mij kan uitleggen of en evt hoe de de albums ook op een andere manier kunt copieren. Nu kan dit alleen maar naar Burn CD Ik wil echter per album de foto's op een geheugenkaartje copieren voor een electronische fotolijstje. ( ik heb windows xp home) .Wie o wie.....................................

Ik kan het programma nu even niet vinden, maar je kunt in een album op een foto klikken (rechtsklikken), en dan naar de bestandslocatie gaan, de bronmap. Daar kan je het hele album of een paar foto's selecteren en kopiëren. Daarna kan je naar de geheugenkaart gaan, die openen en de foto's daar plakken.

Goede suggestie? :)

Welkom bij Helpmij.nl

@rood143: Laat even weten of het werkt?

Sorry voor de trage reactie, maar ik was erg druk afgelopen week.
Als ik de foto's van een album geselecteerd heb worden ze geel en dan.... hoe selecteer ik de bronmap? . Als ik rechts klikt, krijg ik edit en dan worden alle foto's geslecteerd en dat is niet de bedoeling.

Je hebt ooit de foto's geïmporteerd op je computer, dus staan ze nu ergens op je pc. Easyshare is slechts een programma om ze te belijken en te beheren.

Het staat me nog bij dat je op 1 (één) foto kunt klikken met de rechtermuisknop, en dan kunt kiezen voor "Verkennen" of "Bestand bekijken" of iets dergelijks. Dan kom je in een map waar de foto's opgeslagen zijn, en dan kan je ze naar het kaartje kopiëren.

[edit]Ik heb het even gechecked, en bij mij staat er "Locate on computer".[/edit]

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de moeite , maar het lukt mij nog steeds niet om de foto's per album te copieren/op geheugenkaart te zettem. De enige weg is : per album op een cd zetten en vanaf de cd copieren naar een geheugenkaart. Omslachtig , maar dat lukt wel. Ik zocht een snellere/goedkopere mogelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan