koeler los halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
hallo

hoe krijg ik deze cooler los (zie bijlage)

Bijlagen

• P1160083 (Large) (Large) (Medium) (Small).JPG
    P1160083 (Large) (Large) (Medium) (Small).JPG
    89,8 KB · Weergaven: 69
De rode Cirkel op de foto is waarschijnlijk een imbus boutje. Die moet je los draaien. Het groene rechthoekje is de veer die de koeler op zijn plaats drukt en houd.

Bijlagen

• P1160083 (Large) (Large) (Medium) (Small)copy.jpg
    P1160083 (Large) (Large) (Medium) (Small)copy.jpg
    95,9 KB · Weergaven: 46
Wat heeft het nut van die mooi zwarte hendel dan als hij verwijderd moet worden.
Er zit op de zwarte hendel zo'n mooi plekje aan het eind om met je vinger naar beneden te drukken, probeer dit eens rustig mischien dat je daardoor ook de veer wat naar beneden drukt die dan van onder ergens uitklikt.

het is inderdaad een hendeltje maar hij zit zo vast als wat er is geen beweging in tekrijgen

het maakt niks uit welke kant ik hem opdoe hij komt gewoon niet los

dus ook niet uitschuiven? zit er aan de andere kant niet een borg pennetje of iets dergelijks?
Ik zie onder het hendeltje ook iets wat je bv tegelijker tijd omhoog kunt trekken dan wel uithalen

Laatst bewerkt:
kijk de 2 bijlage's

er komt echt geen beweging in

Bijlagen

• P1160103 (Small).JPG
    P1160103 (Small).JPG
    54,8 KB · Weergaven: 36
  • P1160105 (Small).JPG
    P1160105 (Small).JPG
    77,6 KB · Weergaven: 34
aah ok
Volgens mij moet je aan de andere kant zijn dat kan je naar beneden duwen en dan met iets van het onderste "uitsteeksel" afduwen (of dat gaat vanzelf) en daarna zal het geheele zilver gedeelte iets omhoog kunnen waardoor je aan de andere kant de zwarte hendel met zilver baan eraf kunt schuiven dan wel het koelblok eraf halen.

Waarom wil je die koeler eraf halen eigenlijk???

Laatst bewerkt:
tijdens het opstarten krijg ik een melding dat de fan niet draait dan moet ik op F1 klikken als ik verder wil dus ik wil even proberen om hem er opnieuw op tedoen

Back on Topic die 2 lipjes aan de linker en rechterkant horen volgens mij omlaag tegaan wanneer ik die hendel omzet.
maar dat doet hij niet.

dit is een plaatje van de moederbord
3923.jpg

Maar als hij niet los wil.
dan knip ik hem los met een schaartje door het ijzer en dan koop ik wel even een nieuwe

http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=2760

zal die passen

Laatst bewerkt door een moderator:
maar als je de fan eraf hebt hoef de koelblok er toch ook niet af??
Zorg wel dat je koelingspasta hebt voordat je de koeler terug plaats

heb inmiddels een nieuwe bericht geplaatst zie 2 naar boven

als ik hem nou bij die rode lijn door knip dan komt hij toch los

en dan plaatst ik er gewoon een nieuwe koelblok op want hij wil niet los komen wat ik ook doe

Bijlagen

• P1160105%20"8Small%29.JPG
    P1160105%20"8Small%29.JPG
    77,6 KB · Weergaven: 26
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch behoor je dat deel dat je rood aanstreept naar beneden te kunnen duwen.en dan van het onderste lipje weg te duwen.
Het geheel zit als een bannaan vorm op je koeler.

ja ik weet heb wel vaker zo'n aansluiting gehad maar deze komt met geen mogelijkheid los

zal deze koeler er op passen
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=2760

Afmetingen Heatsink 77 x 68 x 40 mm

die er nu op zit is precies even groot

maar ik weet niet op die aansluiting goed is

Laatst bewerkt:
Die zwarte hendel zal je toch met de klok mee moeten draaien/drukken, het is nl een excentriek :love:

Dan gaat de druk eraf en kun je vervolgens het lipje aan de andere kant naar beneden duwen en begeleiden om er af te halen.

Wat betreft jouw laatste vraag: Ja, die past!

op dat zwarte stengeltje moet je met je vinger stevig op duwen, moet lukken , ander kan jij het niej

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan