koeler + processor vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hrdstyl3r

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Hallo..

Ik heb zonet perongeluk tehard aan het hendeltje getrokken die de koeler vast moet houden.
Maar als ik nu een nieuwe koeler koop, zit er dan zon nieuwe plastic met hendeltjes bij?
En mijn processor zit vast aan mijn koeler met een soort tape/kit, kan ik hem er wel gewoon aftrekken met bv een mesje??

Hoop dat iemand snel antwoord heeft..

processor heb ik inmiddels verwijdert met een beetje alcohol..
maar de vraag, zit er zon haakje bij een nieuwe koeler?

bij alle processorkoelers zit een haakje om hem aan je moederbord mee vast te klemmen

En bij plaatsing van nieuwe koeller, altijd het " kit", dit is pasta, opnieuw aanbrengen, ook deze pasta koop je bij de computer winkel.

Dit zorgt voor een goede hitte overbrenging van proc naar koellers.

Nee dat is een onderdeel van je standaard koeler. Het zit wel aan je moderbord vast. Als je een andere koeler zou kopen, dan zitten de bevestigings onderdelen erbij.

Nee dat is een onderdeel van je standaard koeler. Het zit wel aan je moderbord vast. Als je een andere koeler zou kopen, dan zitten de bevestigings onderdelen erbij.

Als je hendel van je Mobo gebroken is dan... weet ik niet of je nog een nieuwe socket er op kan plaatsen omdat dit er neem ik aan op gesoldeert zit. als het van je heatsink is. dan is het een ander verhaal. dan is het geen probleem

En ten tweede verwijder nooit zomaar je cpu van je mobo. als je cpu met je heatsink mee gaat. kan je je cpu beschadigen. laat je pc voortaan warm draaien. en maak draaiende bewegingen met de heatsink. hier komt je pasta weer in wrijving en is het verwijderen van de cooler eenvoudig en zal je cpu blijven zitten op je socket.!!

Succes!:]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan