koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Zou iemand mij hier een advies kunnen geven.
Op het moederbord van mijn pc zit een heel klein koelertje, maar die maakt een zoem geluid.

Mijn vraag is kan ik die niet weg halen, want volgens koel hij niet zo erg

nee die kan je dus niet weg halen dan gaat je chipset dus baken waar door deze stuk gaat.
die ziten er niet voor niets op. ;)
wat wel kan silent cooling fan loos of een niet standaard fan

Nee die kun je niet weghalen. Als dat kon hadden ze hem er ook niet op geplaatst :p.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat bridge-koelers lawaai maakte (gezien de grootte), dus is het misschien mogelijk dat hij viezig is? (stof/vuil?). Zoja: maak hem eens schoon :).

Nee die kun je niet weghalen. Als dat kon hadden ze hem er ook niet op geplaatst :p.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat bridge-koelers lawaai maakte (gezien de grootte), dus is het misschien mogelijk dat hij viezig is? (stof/vuil?). Zoja: maak hem eens schoon :).

Bedank voor uw reactie, die moet vervangen worden een nieuwe dus.

Bedank voor uw reactie, die moet vervangen worden een nieuwe dus.

Vervangen worden??? Dus jij koopt elke week een compleet nieuw servies omdat je het oude vuil hebt gemaakt? De fan is waarschijnlijk vies, niet versleten.

Je kunt zo'n fannetje prima zelf schoonmaken. Je kunt busjes perslucht kopen om de boel schoon te blazen en een wattenstaafje met alcohol doet wonderen :).
Mochten de wonderen uitblijven kun je altijd nog naar een nieuw fannetje kijken.

Vervangen worden??? Dus jij koopt elke week een compleet nieuw servies omdat je het oude vuil hebt gemaakt? De fan is waarschijnlijk vies, niet versleten.

Je kunt zo'n fannetje prima zelf schoonmaken. Je kunt busjes perslucht kopen om de boel schoon te blazen en een wattenstaafje met alcohol doet wonderen :).
Mochten de wonderen uitblijven kun je altijd nog naar een nieuw fannetje kijken.

Dat fannetje heef al zo, n 4 jaar gedraaid dus ik dacht dat die is wel vervanging aan toe.
Inmiddels heb ik al eentje besteld die heb ik morgen in huis, bedank nogmaals.

Dat fannetje heef al zo, n 4 jaar gedraaid dus ik dacht dat die is wel vervanging aan toe.
Inmiddels heb ik al eentje besteld die heb ik morgen in huis, bedank nogmaals.

Jouw geld ;).
Prima, scheelt weer schoonmaken (:p).

Vier jaar voor een fan.. Mwâh... Schoon moet 'ie dan zeker worden :p.

Ach, het probleem is nu opgelost :thumb:. Daar ging het om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan