Beste mensen,
Ik heb een aantal maanden geleden een identiek probleem gehad als dat ik nu heb.
Mijn computer wil niet meer opstarten. Wanneer ik hem aanzet krijg ik een scherm met opties om op te starten in diverse modi, alsmede met de laatste configuratie e.d.
Welke van de opties ik ook neem, de computer wil niet opstarten.
De laatste keer dat ik dit had bleek dit met een te warme computer te maken te hebben en moest ik dit oplossen door Windows XP te 'repairen' m.b.v. de installatie CD-Rom.
Destijds heb ik de winkel dit laten doen, maar nu wilde ik dit zelf doen.
Via F11 kwam ik bij de mogelijkheid om op te starten vanaf CD-Rom.
Vervolgens laadt de computer enkele bestanden.
Wanneer ik vervolgens aangeef de computer te Repairen geeft deze aan dat er geen vaste schijfstations zijn gevonden.
Wat betekent dit? Wat is mijn probleem? en...hoe kan ik dit oplossen?
Ik hoop iets van jullie te horen.
Hartelijke groet,
Martijn
Ik heb een aantal maanden geleden een identiek probleem gehad als dat ik nu heb.
Mijn computer wil niet meer opstarten. Wanneer ik hem aanzet krijg ik een scherm met opties om op te starten in diverse modi, alsmede met de laatste configuratie e.d.
Welke van de opties ik ook neem, de computer wil niet opstarten.
De laatste keer dat ik dit had bleek dit met een te warme computer te maken te hebben en moest ik dit oplossen door Windows XP te 'repairen' m.b.v. de installatie CD-Rom.
Destijds heb ik de winkel dit laten doen, maar nu wilde ik dit zelf doen.
Via F11 kwam ik bij de mogelijkheid om op te starten vanaf CD-Rom.
Vervolgens laadt de computer enkele bestanden.
Wanneer ik vervolgens aangeef de computer te Repairen geeft deze aan dat er geen vaste schijfstations zijn gevonden.
Wat betekent dit? Wat is mijn probleem? en...hoe kan ik dit oplossen?
Ik hoop iets van jullie te horen.
Hartelijke groet,
Martijn