Koeling pc + cpu

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Mijn pc begint een beetje luidruchtig te worden. Het ding is inmiddels 4 jaar oud, en ik denk dat de fans van zowel de processor als de behuizing gewoon wat beginnen te slijten.

Wie kan mij een goede EN STILLE koeler aanbevelen voor mijn pc-kast? (bxhxd=92x92x25mm)

Hoe krijg ik de koeler van mijn processor af?
Ik weet eigenlijk niet wat voor merk/model het is, maar hij lijkt erg veel op DEZE Er zit aan 2 kanten een soort kunststof hefboompje aan, maar die voelen niet buitengewoon sterk aan. Ik ben bang dat ik ze afbreek als ik er te hard aan trek.

Laatst bewerkt:
hmm

ik had dat laatst ook met een athlon XP van 1 ghz..heel lastig om de boxed koeler er af te krijgen, ik heb uiteindelijk met hard indrukken (echt hard) van de hendeltjes aan de zijkant, de koeler kunnen verwijderen.
echt bang om dat af te breken hoef je dus niet te zijn
:)

je moet es uitkijken naar een zalman koeler, die zijn naar het schijnt zeer stil en goed, ben ook van plan om zo eentje te kopen. je moet niet bang zijn dat je hem zal breken, bij mij voelt het ook zo aan:)

heb ook een zalman 7000B op me andere computer zitten echt een topper hij is voor het geld zeker waard qua geluid en qua cooling ! suc6 !

Groet Bjorn

Geplaatst door DOc
heb ook een zalman 7000B op me andere computer zitten echt een topper hij is voor het geld zeker waard qua geluid en qua cooling ! suc6 !

Groet Bjorn

ik wil dr vandaag of morgen ook zo 1 gaan halen, mn vader heeft er ook 1 in hangen.
iets ouder model die is met koper en aluminium maar koelt ook als een gek.
en inderdaad geruisloos :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan