Koeling probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

HilbertStam

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2013
Hallo,

ik heb een MSI ge70 en ben er tot nu toe heel blij mee. Maar ik was net world of tanks aan het spelen toen ik de fan hoorde ratelen. dus ik druk zachtjes op de laptop case en hoor dat de fan ermee ophoudt. Ik heb dit al een keer eerder gehad maar toen ging hij de volgende dag weer gewoon normaal aan. nu niet. normaal gesproken als ik een game speel hoor ik hem hard blazen en vooral op extra cooling mode (extratje van msi waardoor het systeem extra hard gecool wordt), nu hoor ik de fan helemaal niet en ook niet bij zware games. De extra cooling mode doet ook niks. Net probeerde ik world of tanks weer op te starten maar toen hoorde ik allemaal vreemde geluiden dus heb de laptop maar weer snel uitgezet. Ik durf nu eigenlijk geen zware dingen meer op de laptop te doen, terwijl hij zulke dingen makkelijk aan moet kunnen. De laptop is 2 en een halve maand oud, ik doe er niets raars mee (geen overclock enzo). Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt,
Grt. Hilbert

Hoi,

Ik zie hier maar 1 oplossing in nl. aanspraak maken op je garantie. niet zelf openmaken of zo nee naar de winkel toe.

Hallo

" toen ik de fan hoorde ratelen"

"De laptop is 2 en een halve maand oud"

"Weet iemand wat ik moet doen?"

Uiteraard garantie claimen.

Peter

als je belangrijke bestanden op je HDD hebt staan moet je die wel op een andere computer/usb-stick/harde schijf opslaan, want het kan zijn dat je harde schijf wordt geformatteerd als ze je laptop repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan