Koeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robjees

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2013
Hallo,

Wanneer ik mijn Mediacenter in mijn TV kast zet word hij gewoon veel te heet wanneer ik een film kijk valt hij uit, is er een fan die ik boven in mijn tv kast boven de mediacenter kan plaatsen met bijvoorbeeld dubbelzijdige tape?

Ik zou hem dan via USB willen aansluiten dat hij aan gaat wanneer ik de mediacenter aan zet.

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

BVD

is dit iets?
Artic Cooling USB Fan
ik denk dat de Media center zijn usb poorten niet onder stroom houdt als hij uit staat, dit kan je testen door een mobiel met usb oplader erop aan te sluiten. als hij oplaad heb ik het mis, als hij niet oplaad, is de stroom eraf.
Suc6!

Dat is precies wat ik bedoel ja, alleen dan een stukje grooter.

Jaa hij gaat uit wanneer ik de Media Center Uit zet.

Bedankt voor je snelle reactie.

is de mediacenter schoon geen stoff etc?

doet de fan aan de binnenkant het uberhaupt?

is er nog plek om aan de binnen kant van de mediacenter een fan te plaatsen via een molex of 3pins fan aansluiting?

hij is nieuw(zit dus geen stof in) en de fan werkt prima ik heb al meerdere fans er op gehad onderhand al voor 60 euro aan fans. deze fan werkt goed maar het is echt alleen als die in mijn tv kast staat nu hebik al gaten lopen maken in de achterkant van mijn tv kast maar zonder effect. daarom wil ik een fan voor in mijn tv kast.

okey en het probleem doet zich alleen voor als de mediacenter zich in de kast bevind?

je gaat toch geen zo een pruts ding gebruiken maak achteraan een gat in je kast er hoogte van je voeding en de fan gril onder de voeding dit zou al veel moeten helpen als dit nog niet helpt kan je een 120mm in je kast plaatsen dan wel naar buiten blazend en je moet ook ergens aan de voorkant een gat voor lucht voorzien

zo een kleine fan daar heb je niets aan maakt alleen lawaai

hoe groot is de kast? is er ruimte om een 230mm fan te plaatsen?

ik denk dat je de kast waar de mediacenter in staat nog verder moet modden wil je goede airflow hebben
klikerdeklik <--- zoiets als heat exhaust is het beste
deze moet je dan aan de tv kast zien te monteren

je zult dus wel ruimte moeten hebben voor 230mm fan
hier voor heb je wel een 3 pins-plug of molex connector nodig om de fan stroom te geven wellicht heeft je media center ergens nog ruimte voor?

Laatst bewerkt:
zou je ook wat foto's kunnen maken van je kast en die hier plaatsen?
ben wel gedesinteresseerd in je setup :P

het is eigelijk niet mijn kast het is een kast van een klant van mij en dat is hoe hij het probleem aan mij heeft voor gelegd, werk in een computerzaak, hij heeft hem nu weer mee genomen tot ik de fan binnen heb.

je werkt in een computer zaak en je weet niet wat je moet doen pff

Met andere woorden als je in een computer zaak werkt weet je alles over computers?

Als ik alles zou weeten zou ik niet eens in een computerzaak werken dan lag ik ergens in de zee op een jacht.

Jij weet blijkbaar alles, wat doe je op dit forum dan?

want je weet niet eens hoe je windows activeert zie ik....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan