Mark Straatman
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 mei 2007
Ik heb een Intel Core 2 Duo, en de gemiddelde temperatuur van de processor is tussen de 70º en 85º, terwijl ik de computer niet zwaar belast.
vaak heb ik alleen uTorrent aanstaan, en dan nog zit de temperatuur zo hoog.
Ik hoor de ventilator erg weinig afkoelen. ik heb al vaker de onderkant open gehaald (het is een laptop), maar de ventilator, noch de disipador (ik weet niet of dit een nederlands woord is, maar voor meer info: link) bedekt is met stof of vuil.
ik heb gezocht naar programma's dat de tijd dat een ventilator draait kan verlengen, maar ik heb niks kunnen vinden. Heeft een van jullie een coole oplossing voor dit oververhitte probleem?
PS: dit is mijn ventilator:
ventilator
vaak heb ik alleen uTorrent aanstaan, en dan nog zit de temperatuur zo hoog.
Ik hoor de ventilator erg weinig afkoelen. ik heb al vaker de onderkant open gehaald (het is een laptop), maar de ventilator, noch de disipador (ik weet niet of dit een nederlands woord is, maar voor meer info: link) bedekt is met stof of vuil.
ik heb gezocht naar programma's dat de tijd dat een ventilator draait kan verlengen, maar ik heb niks kunnen vinden. Heeft een van jullie een coole oplossing voor dit oververhitte probleem?
PS: dit is mijn ventilator:
ventilator
Laatst bewerkt: