ik heb vandaag een videokaart koeler gekocht genaamd artic cooling extreme 5970 en heb hem er op gezet hij werd niet hooger dan 73 graden nou ik denk als ik er nou artic silver 5 op gooi dat hij dan 2 graden koeler blijft maar nee hoor hij werd 96 graden terwijl ik er echt een dun laagje op heb gedaan en het goed uitgesmeerd nu is mijn vraag hoe ken dit ik neem aan dat artic silver 5 99,9% uit silver bestaat en beter is dan die dike laag koelpasta die ik bij die videokaart heb gekregen
ik zou je erg dankbaar zijn om een goede tip te geven hoe dit komt
tja ik kom denk ik niet echt gezelig uit me verhaal want mij lijk het niet goed om telkens die videokaart uit me kast te haale en telkens die chip schoon te maken en er andere koelpasta op te doen want die chip van ati is echt *** om zo maar te zeggen rond om die chip krijg je ook die koelpasta bijna niet weg om dat er van die ijzere uitsteksels zijn
ik zou je erg dankbaar zijn om een goede tip te geven hoe dit komt
tja ik kom denk ik niet echt gezelig uit me verhaal want mij lijk het niet goed om telkens die videokaart uit me kast te haale en telkens die chip schoon te maken en er andere koelpasta op te doen want die chip van ati is echt *** om zo maar te zeggen rond om die chip krijg je ook die koelpasta bijna niet weg om dat er van die ijzere uitsteksels zijn