• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolom verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennyparfum

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2006
Hallo Excel kenners, ik weet nu een klein beetje hoe ik met Excel moet werken, maar zit nog steeds met een probleempje. Hoe verplaats (niet verwijder) ik de bovenste horizontale kolom, waar al wat in staat naar de tweede horizontale kolom zodat ik weer een lege horizontale kolom bovenaan heb? Ik neem aan dat dat met 'sort' gedaan moet worden, ik weet hoe ik de volgorde van de kolommen aanpas, maar weet niet hoe ik daarmee een lege kolom maak.

Alvast bedankt!

Jenny

Jennyparfum, Klik met je rechtermuisknop op het nummer van de regel waar je wilt invoegen (de hele regel wordt dan geselecteerd). Er verschijnt dan een menu waar je kan kiezen voor Insert (Invoegen). Klik daar op en je nieuwe regel is een feit. :thumb:

Groet, Leo

Jennyparfum, Klik met je rechtermuisknop op het nummer van de regel waar je wilt invoegen (de hele regel wordt dan geselecteerd). Er verschijnt dan een menu waar je kan kiezen voor Insert (Invoegen). Klik daar op en je nieuwe regel is een feit. :thumb:

Groet, Leo

Bedankt! Wat simpel eigenlijk, maar je moet het maar weten he.

Jenny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan