kolomkoppen vullen in verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

rdohmen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedemiddag,

Het is me gelukt om de kolommenkoppen die normaal in het detail-aanzicht van de verkenner bovenin staan weg te krijgen. Geen idee waardoor dat kwam.

Ik heb met de rechtermuisknop op de kolomkop geklikt maar daar ook niets meer te zien (zie de screenshot in de bijlage). Ook als je ook meer klik is de lijst leeg.

Verder heb ik via mapopties geprobeerd om de oude toestand te herstellen maar dat is ook niet gelukt.

Zelfs Google is mijn vriend even niet...

Wie kan me helpen?

mvg,

René

Bijlagen

• foetsie1.jpg
    foetsie1.jpg
    77,5 KB · Weergaven: 61
Wat heb je dan laatst uitgevoerd zodat dit zo is onstaan?
(dat is zowat wat ons kan helpen naar het zoeken van een oplossing, anders kunnen we blijven vissen...)

Ook zou je systeemherstel kunnen proberen naar een datum wanneer alles nog wel OK was of het command sfc /scannow uitvoeren(dit command zoekt automatisch naar problemen in de windows installatie en repareert deze indien mogenlijk)

Het punt is eigenlijk dat ik geen idee heb hoe het ontstaan is. Is is me waarschijnlijk eerst niet eens opgevallen, tot ik een serie bestanden in de verkenner wilde sorteren op datum/grootte.

Ik zal sfc eens proberen, dat moet als administrator, niet?

Het punt is eigenlijk dat ik geen idee heb hoe het ontstaan is. Is is me waarschijnlijk eerst niet eens opgevallen, tot ik een serie bestanden in de verkenner wilde sorteren op datum/grootte.

Ik zal sfc eens proberen, dat moet als administrator, niet?

Ja dat moet inderdaad als administrator :thumb:

Dus gewoon cmd uitvoeren als administrator en daar het command sfc /scannow uitvoeren ;)

scan

het uitvoeren van de scan heeft niet het gewenste resultaat gehad: de kolomkoppen blijven weg.

Dit was het resultaat van de scan:

Microsoft Windows [versie 6.0.6001]
Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\Users\Administrator>sfc /scannow

Systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan enige minuten duren.

Verificatiefase van systeemscan wordt gestart.
Verificatie is 100% voltooid.
Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar deze kunnen niet allemaal worden he
rsteld.
De details zijn opgenomen in CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. Bijvoorbeeld
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

C:\Users\Administrator>

Ja sorry maar omdat het zo'n raar probleem is heb ik echter geen ideeën meer :S

Het enigste wat je nog zou kunnen proberen is met een herstelpunt een heel tijdje terug gaan naar een punt waarvan je weet dat je het probleem nog niet had.

Anderzijds kan je even gaan googelen maar ik zou ook echt niet weten met welke termen je kan gaan zoeken hoor :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan