• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolommen alleen zichtbaar na selectie? Help AUB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ cobbe

Als ik nu de bladen beveilig, buiten de cellen welke ze mogen veranderen... met name de formules.
geeft hij nu een foutmelding bij het laten zien van de rondes... en bij toon alle... dat zal wel met het verbergen
van de kolommen te maken hebben... is daar een oplossing voor?
Anders ben ik bang dat ze snel alle formules eruit hebben..

Zo dan?

De lijst in kolom A wordt automatisch aangepast aan het aantal bladen(teams)

Voor dat beveiligen moet je bij elke macro de beveiliging er af halen en terug op zetten bij einde macro.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
@ cobbe, de laatste oplossing werkt niet bij mij. Ik kopieer team 1. Verander de naam. En zie niks gebeuren in kolom a.
Maar die zit ik handmatig wel weg.

Het belangrijkste is nu dat het blad (formules) beveiligd wordt.

Maar in ieder geval super bedankt voor alles.
Zal als dit klaar is eens op mijn gemakje alle codes analyseren.

Super tof in ieder geval.

Dat dat niet werkt komt doordat je de code ook moet mee kopiëren om dat werkend te krijgen.
Ik denk dat het beter zou zijn om die code in ThisWorkbook proberen werkend te krijgen om dat euvel te verhelpen.

Hoi Cobbe.

Bedankt voor je hulp. Hij werkt nu helemaal.
Ga nu nog een aantal aanpassingen doen/zoeken. Bijvoorbeeld als een reserve speler ingezet wordt dat de scores bij deze een kleur krijgt.

Ennen ik heb nu bij de spelers een ontzettend lange lijst met 600 namen. Hahaha is lastig zoeken binnen een lijst. Wil nu dat ik eerst de club selecteer
en daarna alleen de spelers van die club toont. Dus een dubbele selectie.

Post de vragen wel onder een ander topic.

Nogmaals hardstikke bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan