Goedemiddag allemaal,
Op dit moment ben ik mijn hoofd aan het breken over het volgende.
Ik heb een werkblad met twee tabbladen.
Blad1: Kolom A bevat biednummers (veiling), kolommen B tot en met G bevatten persoonsgegevens.
Blad2: Kolom A bevat de aangeboden kavels, kolom B zal het biednummer bevatten van de persoon die het hoogste bod heeft geplaatst.
Het is nu de bedoeling dat de kolommen C tot en met H automatisch worden gevuld middels de gegevens uit Blad 1.
In het voorbeeldbestand heb ik in het tabblad 'Biednummers' een fictieve persoon aangemaakt voor biednummer 5, deze persoon heeft het hoogste bod geplaatst op kavel 1. Nu wil ik dus dat de persoonsgegevens worden overgenomen op het tabblad 'Kavels'.
Alle hulp wordt enorm gewaardeerd
Bij voorbaat dank!
Bekijk bijlage Voorbeeld Excel werkblad.xlsx
Op dit moment ben ik mijn hoofd aan het breken over het volgende.
Ik heb een werkblad met twee tabbladen.
Blad1: Kolom A bevat biednummers (veiling), kolommen B tot en met G bevatten persoonsgegevens.
Blad2: Kolom A bevat de aangeboden kavels, kolom B zal het biednummer bevatten van de persoon die het hoogste bod heeft geplaatst.
Het is nu de bedoeling dat de kolommen C tot en met H automatisch worden gevuld middels de gegevens uit Blad 1.
In het voorbeeldbestand heb ik in het tabblad 'Biednummers' een fictieve persoon aangemaakt voor biednummer 5, deze persoon heeft het hoogste bod geplaatst op kavel 1. Nu wil ik dus dat de persoonsgegevens worden overgenomen op het tabblad 'Kavels'.
Alle hulp wordt enorm gewaardeerd
Bij voorbaat dank!
Bekijk bijlage Voorbeeld Excel werkblad.xlsx