• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kolommen genummerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter riks
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

riks

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Ik heb office 2003 prof. opnieuw geinstalleerd, nu krijg ik steeds als ik excel open nummers boven de kolommen ipv hetg alfabet.
Ik weet dat deze optie in tools-options-general zit maar is ik dit vinkje uitzet krijf ik wel het alfabet maar na afsluiten van excel is het weer hetzelfde.

wie kan mij hiermee helpen.

Riks

De meeste instellingen worden pas bewaard, na het opslaan van een bestand. Heb je dit al geprobeerd?

Ja, dit heb ik net nog even extra geprobeerd maar het helpt niet.
toch bedankt voor je reactie.

riks

Riks,

In C:\Documents and Settings\jouwnaam\Application Data\Microsoft\Excel\XLSTART vind je het bestand Persnlk.xls. Dit wordt automatisch geopend en kun je zichtbaar maken met venster - zichtbaar maken. Het kan zijn dat daar standaard de cijfers staan. Pas die aan, sla dat bestand op en open Excel opnieuw. Wellicht is je probleem daarmee opgelost.

Groet,

Bedankt

Het is inderdaad op deze manier gelukt.
persoonlijk geopend, optie gewijzigd en opnieuw opgeslaan.

Riks,

Meld je de vraag even af als opgelost?

Dank en groet,

opgelost

je vraagt of ik de vraag als opgelost wil melden, maar als ik op die status druk, ga ik naar een scherm en weer terug.

hoe kan ik dit doen?

Probeer het nog eens? Lukt het niet door gewoon op de link te klikken? Nu, veel vragen heb ik zelf nog niet gesteld :D, dus ben niet helemaal zeker wat er fout loopt.

Heb ik weer gedaan, de melding is, de vraag is aangepast dus nu zou het opgelost moten zijn.

En dat is ook zo. Bedankt om even de tijd uit te trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan