Alhoewel ik best handig ben met Excel kom ik er nu niet meer uit.
Ik wil graag een pivot of en ander overzicht maken vanuit een "database"
Ik heb een overzicht per personeelslid met bruto salaris, sociale lasten, pensioen, studie kosten, auto kosten. Nu wil ik per maand dat het personeelslid actief is deze kosten laten berekenen door bruto salaris * maand 1 (kan variëren tussen 0 en 1) maar ook de overige kosten wil ik met dezelfde coefficient vermenigvuldigen. Daarna moet dit gepresenteerd worden per maand. (zie excel).
Wanneer ik deze kolommen 'handmatig' calculeer in de pivot krijg ik vele extra kolommen aangezien ik het per calculatie per maand een kolom krijg, maar dan kan ik de verschillende kostensoorten niet meer onder elkaar presenteren.
Wie kan me helpen??
Bekijk bijlage Probleem pivot.xlsx
Ik wil graag een pivot of en ander overzicht maken vanuit een "database"
Ik heb een overzicht per personeelslid met bruto salaris, sociale lasten, pensioen, studie kosten, auto kosten. Nu wil ik per maand dat het personeelslid actief is deze kosten laten berekenen door bruto salaris * maand 1 (kan variëren tussen 0 en 1) maar ook de overige kosten wil ik met dezelfde coefficient vermenigvuldigen. Daarna moet dit gepresenteerd worden per maand. (zie excel).
Wanneer ik deze kolommen 'handmatig' calculeer in de pivot krijg ik vele extra kolommen aangezien ik het per calculatie per maand een kolom krijg, maar dan kan ik de verschillende kostensoorten niet meer onder elkaar presenteren.
Wie kan me helpen??
Bekijk bijlage Probleem pivot.xlsx