Kom mijn PC niet meer in

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Berichten
373
Vanavond zette ik mijn andere pc aan en tot mijn verbazing kwam ik in een welkomsscherm met rechts naast het woord welkom een plaatje met de tekst eigenaar. (ik heb geen accounts op mijn pc ingesteld)
Als ik op "eigenaar" klik dan lijkt het alsof ie verder naar het bureaublad gaat maar een seconde later kom ik weer in hetzelfde welkomsscherm terecht. Ik kom dus geen stap verder en al helemaal niet in mijn bureaublad. Opstarten in de veilige modus opties helpt niet. De systeemherstel CD bied ok geen uitkomst.
Wie o Wie kan mij helpen
 
Laatst bewerkt:
systeemherstel kun je ook uitvoeren door start>buroasso.>systeemwerkset>systeemherstel en dan een vetgedrukte datum kiezen.
 
Geplaatst door maikel9
systeemherstel kun je ook uitvoeren door start>buroasso.>systeemwerkset>systeemherstel en dan een vetgedrukte datum kiezen.

Als ik al eens bij de startknop zou kunnen komen dat zou wel fijn zijn, maar ik kom met geen mogelijkheid in het bureaublad, Ik blijf steken in dat welkomsscherm, met de veilige modus kom ik ook steeds weer in dat welkomsscherm
 
gebruik je een firewall? het lijkt erop dat je gehackt bent.
 
Geplaatst door maikel9
gebruik je een firewall? het lijkt erop dat je gehackt bent.

Ik zit achter een router en heb zonealarm; heb trouwens ook nog "antivir" als virusscanner (uo to date) gebruik regelmatig ad-aware
 
Laatst bewerkt:
Probeer opstarten met de xp-cd en een reparatie uitvoeren.

lukt dat wel ?
 
Geplaatst door speedtouch
Probeer opstarten met de xp-cd en een reparatie uitvoeren.

lukt dat wel ?

Is reeds geprobeerd, heeft geen effect gehad, kom toch weer terug in het welkomsscherm
 
je zult dit ook wel geprobeerd hebben maar toch:als je f8 drukt tijdens opstarten kun je toch kiezen heb je de laatste bekende instellingen opstarten al geprobeerd?
 
Geplaatst door maikel9
je zult dit ook wel geprobeerd hebben maar toch:als je f8 drukt tijdens opstarten kun je toch kiezen heb je de laatste bekende instellingen opstarten al geprobeerd?

Dit heb ik idd al geprobeerd, had ook geen effect.
Ik ben even aan het surfen gegaan en heb toen de oplossingevonden :)
Met behulp van de XP opstart cd via R je systeemherstellen en dan het volgende uitvoeren:
c:\windows\system32 'copy userinit.exe wsaupdater.exe'

Er stond bij dat het iets met ad-aware van doen had. Wat weet ik niet precies. Hi doet het iig weer. Bedankt voor het meedenken mensen!!!
:thumb:
 
:thumb: en vergeet niet regelmatig te scannen met ad-aware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan