Kom niet draadloos.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi....

Wat betreft de meterkast..ja daar had ik ook aan gedacht.Sorry voor het niet vermelden maar ik heb het modem zelfs nog uit de meterkast gehaald en in de gang geplaatst.De afstand naar pc werd er zelfs nog korter van.Men loopt daar de gang door de woonkamer binnen.Paar stapjes naar links en daar staat dus de pc.

Hallo Frank dan even een draadloos netwerkkaartje scoren en dan opnieuw proberen!

Gr, Rinus.

Hoi Rinus...

Ja ze gaat een deze dagen even weer op pad.Ze zal ook nog even contact onemen met UPC of vanaf hun kant alles wel in orde is.
Ik hoor het wel van der wanneer ik weer nodig ben:d

Update..

Berichtje gehad van ex.Andere stick genomen en draait als een trein.:D
Zat het toch in die Belkin adapter.
Opgelost dus en iedereen bedankt:thumb:
WNA3100

WNA3100-100PESCW.jpg

Laatst bewerkt:
Een Powerline klinkt wel leuk echter werkt dit lang niet altijd goed, zelfs het inschakelen van een wasmachine kan al een storing veroorzaken. tevens moet je er voor waken dat in dat betreffende huis niet twee electriciteits circuits zitten je moet dus wel het zelfde circuit hebben want van de ene naar de andere gaat niet.

Groet Jan

Toevallig heb ik een kwartiertje terug nog even contact gehad met haar.Gelijk even gevraagd wat aangeschaft is.Eerder bericht aangepast met type en foto.Draait als een....
(vul zelf maar in)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan