Ik heb een probleempje, zoals de meesten hier op het forum. Vandaag heb ik een router gekocht van Sitecom (http://www.sitecom.com/product_support_product.php?productid=698). Nou heb ik de hele handleiding gewoon gevolg maar ik loop al snel vast.
Zodra ik 192.168.0.1 moet invoeren in m'n browser om in de router te komen, krijg ik telkens de mededeling dat de server er te lang over doet om te antwoorden. Bij de netwerkverbindingen heb ik TCP/IP automatisch een IP adres laten toewijzen gekozen.
Voor de rest zit het probleem misschien in de software die erbij geleverd is (ook te vinden op de site bij stuurprogramma's). Als ik dat bestand uitvoer, dan krijg ik op het laatst een melding dat het goed geinstalleerd is en ook: If your device isn't plugged in yet, then do it now. Maar om welk device gaat het? De bijgeleverde USB stick?
Wie kan mij op weg helpen?
Zitka
Zodra ik 192.168.0.1 moet invoeren in m'n browser om in de router te komen, krijg ik telkens de mededeling dat de server er te lang over doet om te antwoorden. Bij de netwerkverbindingen heb ik TCP/IP automatisch een IP adres laten toewijzen gekozen.
Voor de rest zit het probleem misschien in de software die erbij geleverd is (ook te vinden op de site bij stuurprogramma's). Als ik dat bestand uitvoer, dan krijg ik op het laatst een melding dat het goed geinstalleerd is en ook: If your device isn't plugged in yet, then do it now. Maar om welk device gaat het? De bijgeleverde USB stick?
Wie kan mij op weg helpen?
Zitka