kom niet meer in menu van router

Status
Niet open voor verdere reacties.

francois32

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
wie o wie kan me helpen. Net een draadloze router gekocht en geinstalleerd, alles ok, maar kom nu niet meer in het menu van de router. Wanneer ik het nummer invoer van de router, zeg ie, kan website niet vinden.

en dan nog effe een vraagje: is het normaal dat een dradlozen internetverbinding langzamer is dan normaal??

Groeten Francois

geplaatst door francois32
Net een draadloze router gekocht en geinstalleerd, alles ok, maar kom nu niet meer in het menu van de router

Kom je wel op andere sites dan?
Probeer is met een netwerkkabel contact te leggen en te configureren!:confused:

suc6!!:eek:

De router kun je alleen maar aanspreken (instaleren) door een netwerkkabel, draadloos wil niet.
Je moet dan een ip adres intypen van de router (handleiding) en een wachtwoord (standaard of die jezelf hebt aangemaakt).

Geplaatst door diekkie
De router kun je alleen maar aanspreken (instaleren) door een netwerkkabel, draadloos wil niet.

Sinds wanneer is dat dan? Of is dat alleen bij die router?

Francois, welk IP type je in?

Bij de mijne kan ik niet in het instellingenscherm dingen veranderen via draadloos, want dan maak je het hackers wel heel gemakkelijk.
Ik heb een Trust 108MBps.
Deze kun je alleen cofigureren via een "vaste" verbinding.

Ik denk dat je in adresbalk "http://192.168.0.1" moet intypen om bij je router te komen!

Maar als het goed is staat dat in je handleiding!

hoi,

ja dat weet ik, dat je alleen via de netwerkkabel in het menu van de router kunt komen, heb ik ook geprobeerd, maar hij zeg dan dat ie die pagina niet kan vinden.

volgens de handleiding moet ik 192.168.123.54 intypen, maar dat werkt dus niet. Gisteren met installeren ging het wel, daarna niet meer.

:rolleyes:

probeer eens 192.168.1.1 dat is het ip dat ik in moet typen om in mijn menu te komen

nee dit werkt ook niet, heb ook al de firewall ervan gegooid, maar krijg steeds de melding: deze pagina kan niet worden weergegeven

dan kan je 2 dingen doen

1e:
proberen toegang te krijgen door middel van de computer met utp kabel op de router aan te sluiten dus niet draadloos totdat je de settings weer gerepareerd heb.

2e:
achter op de router met een pen het reset knopje +/- 8 seconden in gedrukt te houden en alle instellingen van de router worden dan gereset en zul je alles weer opnieuw moeten instellen stap voor stap.

succes

Calibra> bedankt voor de tip, ik heb de router gereset en toen kwam ik wel in het menu.
Het probleem is nu opgelost.

graag gedaan

wel even de vraag de status opgelost geven.

Met vriendelijke groet
calibra24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan