Kom niet meer in Windows ?? schrijfbeveiliging?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, die block ben ik al heel lang naar op zoek. Heb je MSN ? :D Zijn van die blokken die hoe langer hoe sneller vallen en jij moet de boel daaronder zo mooi mogelijk vullen. Leuk spelletje maar ik denk dat een kind er er vlug genoeg van heeft.
Maar wat is een installer eigenlijk? Kan wel wat anders zijn.
De enige trojan die ik ooit had kwam binnen via iemand die ik vertrouwde in ICQ. "Kun je lachen". Ik geloof dat in die hoek het gevaar zit. Ook bij kinderen. Ook krijgen ze veel rotzooi toegestuurd. Been jij dat maar eens bij!
 
Ben je op zoek naar dat spelletje? Het is vrij groot bestand (2,4 MB). Ik ga morgen kijken, dan plaats ik de link.
Ik heb wel op deze PC MSN. Eerlijk? = ik weet niet hoe dat werkt!
Ik weet niet waar ze dat programma heeft gedownload. Misschien gebruikt ze een van mijn links naar 'warez' sites. Maar dat is dom omdat het stikt van rommel daar.
Ik ga alleen erop SUPER kort (soms), en dan schakkel ik nog meer beveiliging aan.
Ik denk niet dat een trojan op de PC zat. Ik heb Anti Trojan 5.5 erop en hij vond/vind niets ??

Ja, je hebt gelijk, ik ben niet altijd bij als dat kind op Internet zit. Soms zit ik nog niet eens in de auto en ze zit al op Internet. Maar ja ik heb liever dat ze op Internet zitten thuis, dan ergens rondhangen op straat.

Ik ga nu naar bed! Bye ;)
Falco
Elisa, mocht je dit nog lezen...?? dat spelletje is te vinden op: www.gameland.com;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan