• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

komma in punt wijzigen op toetsenbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Op het nummeriekedeel van het toetsenbord staat een punt naast de 0 afgebeeld maar als ik deze intoets komt er een komma te staan als ik dit wil wijzigen in een punt hoe kan ik dat doen?

In word kan ik wel switchen dmv alt shift te gebruiken maar bij exel lukt het niet?

Ga hiervoor naar Extra in je werkbalk en klik hier op opties. Vervolgens ga je naar het tabblad International. Bij Getallen staat het decimaal teken. geef hier een komma in.

Succes

Boerman

Geplaatst door rooy29
Op het nummeriekedeel van het toetsenbord staat een punt naast de 0 afgebeeld maar als ik deze intoets komt er een komma te staan als ik dit wil wijzigen in een punt hoe kan ik dat doen?

In word kan ik wel switchen dmv alt shift te gebruiken maar bij exel lukt het niet?

Ik vrees dat dit ingebakken zit in Exel, bij acces is het trouwens ook zo.

Sorry Boerman, maar dit is wel een heel slecht advies.
Als Rooy dit doet, worden punten bij de invoer van getallen beschouwt als het decimaalteken en ik denk niet dat hij daar op zit te wachten.

In Excel wordt het nummerieke gedeelte op het toetsenbord gezien als een 'rekenmachine', vandaar die komma.
Je zult ermee moeten leven ......
En ik zou zeker het advies van B. niet opvolgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan