Koop advies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt zeker geregeld tegen je gezegd dat je behoorlijk eigenwijs bent?

-Waar is nu je videokaart gebleven?
-Je hebt een 120mm koelertje nodig in die kast
-Waarom die controller/kaartlezer terwijl je een ultralaag budget hebt? (je stelt keer op keer de verkeerde onzinnige prioriteiten: koop dit dan als je wat meer gespaard hebt...)
-ddr3-moederbord en geheugen is leuk : je hebt alleen een te laag budget hiervoor
-als je dan ddr3 neemt, neem dan dit geheugen:
http://www.azerty.nl/8-749-101333/corsair-xms3-geheugen-4-gb.html

kijk ik wil gewoon een goede pc met veel Xtra's en dat moederbord dat je me gaf was geen AM3 dus heb ik deze genomen.

en het gaat erom of het werkt want het is nl. goed in budget nog geen 600 euro.
en waarom dat geheugen ? het is 1.6V en moederbord geeft 1.8V kan dat wel ?:confused:
en waarom is die Geforce niet goed ? het is 9 serie toch ?
en ja je had gelijk over die koelers ... niet opgelet ;)

Bedankt alvast :thumb:

begrijp me niet verkeerd ik weet dat jij het beter weet ...

en ja ik ben eigenwijs :p

Laatst bewerkt:
Er wordt zeker geregeld tegen je gezegd dat je behoorlijk eigenwijs bent?

-Waar is nu je videokaart gebleven?
-Je hebt een 120mm koelertje nodig in die kast
-Waarom die controller/kaartlezer terwijl je een ultralaag budget hebt? (je stelt keer op keer de verkeerde onzinnige prioriteiten: koop dit dan als je wat meer gespaard hebt...)
-ddr3-moederbord en geheugen is leuk : je hebt alleen een te laag budget hiervoor
-als je dan ddr3 neemt, neem dan dit geheugen:
http://www.azerty.nl/8-749-101333/corsair-xms3-geheugen-4-gb.html

geloof me ik heb het geld wel maar ik wil rond de 600 blijven:D

en trouwens ik kan geen moederbord vinden dat AM3 is en DDR2 geheugen heeft ik heb het ook liever ! het is veel goedkoper... :)

Laatst bewerkt:
kijk ik wil gewoon een goede pc met veel Xtra's en dat moederbord dat je me gaf was geen AM3 dus heb ik deze genomen.
Denken moet je aan mij overlaten :evil:
Grapje hoor, maar am3-processor kunnen op veel am2-moederborden.

en het gaat erom of het werkt want het is nl. goed in budget nog geen 600 euro.
en waarom dat geheugen ? het is 1.6V en moederbord geeft 1.8V kan dat wel ?:confused:
Max 1.8.

en waarom is die Geforce niet goed ? het is 9 serie toch ?
Ik zie geen videokaart. Ik heb drie keer gekeken :P

en ja je had gelijk over die koelers ... niet opgelet ;)

Bedankt alvast :thumb:

begrijp me niet verkeerd ik weet dat jij het beter weet ...

en ja ik ben eigenwijs :p
Dat heb ik dan goed geonstateerd :P. Ik ben ook eigenwijs hoor. (alleen tegenwoordig heb ik gelukkig met dit soort dingen vaak gelijk :))

Je kan beter, als je niet zeker weet of dat systeem van marsmannetje goed is, gewoon een mailtje sturen naar het bedrijf waar je het gaat bestellen :p. Dan weet je het 100% zeker :)

sorry sorry sorry

ik had de verkeerde lijst voor me :o

dit is de goede:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B53436%5D=1&product%5B218732%5D=1&product%5B215685%5D=1&product%5B220109%5D=1&product%5B207503%5D=1&product%5B53912%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B68471%5D=1&product%5B216486%5D=1

aanpassingen met betrekking van de vorige lijst:

* DDR2 geheugen
* MicroATX kast (ik wilde een kleinere kast en mobo is MicroATX)
* goedkopere cardreader
* 2de GOEDKOPE harddisk 160GB
* geen 2de koeler (niet mogelijk)

zeg alstublieft als je tips of andere dingen te vertellen hebt ;)

en is het mobo goed ? werkt het goed samen met alle ander Hardware en uiteraard met de Phenom X3 ...

ik geloof dat het moederbord wel goed is omdat het AM3 ondersteund maar officieel een AM2+ is
maar kan samen heb ik gehoord ... :)

bedankt alvast:thumb:;)

Laatst bewerkt:
waarom kies je niet voor de grafische kaart die marsmannetje had gekozen?:shocked:

ja, het is een 9-serie.

Maar geen sterke. Wat begrijp je niet van mijn laatste voorbeeld?

Als de een een score van 150 haalt en de ander 90, dan begrijp je toch wel dat die van 150 stukken beter is?

ja, het is een 9-serie.

Maar geen sterke. Wat begrijp je niet van mijn laatste voorbeeld?

Als de een een score van 150 haalt en de ander 90, dan begrijp je toch wel dat die van 150 stukken beter is?

ja sorry ik snap het:o

ik ben heeel eigenwijs weet ik maar ik dacht 1GB is 1GB...

maar is die ene die ik net gaf wel goed ?

N-E-E-N

Onder de 90 euro zijn ze allemaal slecht. Behalve de HD4770, maar die is niet verkrijgbaar op het ogenblik.

prijsverschil kan je opvangen door gewoon mijn moederbord te nemen. Voldoet echt!

Voorlopig komt deze ook in de komende tweakers BestBuyGuide voor juli (familiepc: een beetje te vergelijken met wat jij zoekt). Dit om even te laten zien dat ik niet zomaar een goedkoop moederbord kies...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan