Kop 3 blijft weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Kop 3 blijft weg in de inhoudsopgave

Alvast prettige feestdagen en een probleemoplossend 2008;-)

In Word 2007 loop ik tegen een probleem. Ik ben bezig met de inhoudsopgave en hoewel ik heb aangegeven dat Kop 3 moet worden opgenomen, gebeurt dit niet. Zo langzamerhand word ik hopeloos. Is dit een herkenbaar probleem en wat is de oplossing die ik blijkbaar over het hoofd zie:confused:

groeten van Malicka

Laatst bewerkt:
Als je Kop 2 aanklikt wordt Kop 3 als het goed is automatisch aangemaakt, en als je Kop 3 aanklikt komt er een Kop 4 enzovoort.

huh....
ik neem mijn bochten altijd wat ruimer (dit is echt te kort door de bocht voor mij). Zou je misschien iets duidelijker kunnen zijn?

Ik heb titels Kop1 meegegeven (Arial, 14 pt, vet, gecentreerd)
titels van paragrafen heb ik Kop2 meegegeven (Arial 11 pt, vet)
oefeningen heb ik Kop3 meegegeven (Arial, 11 pt, onderstreept)

de inhoudsopgave wordt gemaakt, ik geef aan dat er 3 koppen zijn, geef voor de zekerheid aan dat er 3 niveaus worden gebruikt (liever 2) maar er komen maar twee koppen te staan. Hoe kan dat en wat doe ik eraan?

Kun je het documenten hier eens plaatsen?

door de vraag om het document te plaatsen, ben ik erachter gekomen dat het gegeven antwoord gewoon werkt. Hoe het is gekomen, weet ik niet. Wel weet ik dat ik hierdoor een andere vraag heb, maar die zal ik opnieuw posten zoals het hoort. Het was heel vreemd. Mijn document beslaat meer dan 60 pagina's, dus niet iets dat je even kunt plaatsen. Daarom hebik toen geprobeerd om een klein document te maken, maar toen lukte het allemaal. Weer terug in het grote document, waren er toch weer problemen, maar als ik het op een rijtje heb, kom ik hier terug zodat anderen iets aan het antwoord hebben. Wat mij betreft is dat nu nog even wachten al hoop ik er vandaag achter te komen.

Bedankt voor het meedenken!

Maak er wat moois van, niet alleen de komende dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan