Kop- en voetteksten in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdo1984

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hoi,

Ik heb een Word-sjabloon gemaakt waarin kop- en voetteksten zitten. Meerdere van mijn collega's gebruiken dit sjabloon. Nu doen de volgende problemen zich voor:

- Wanneer iemand de koptekst wijzigt, wijzigt deze zichzelf weer terug naar de oude koptekst. Soms gebeurd dit als men nog in het document aan het werken is, maar het gebeurd ook soms pas na het opslaan en opnieuw openen van het document.

- Wanneer iemand de laatste lege pagina (bijv.: pagina 8) van het document wil weghalen verdwijnt de voettekst op pagina 7.

Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurd en hoe dit opgelost kan worden?

Bedankt.

Waarom dit gebeurt (3e persoon enkelvoud in het Nederlands eindigt altijd op een t. Een van de weinige taalregels zonder uitzonderingen).

De kop bestaat waarschijnlijk uit een veld met een koppeling naar een ander bestand (Te controleren met Alt-F9). Pas als het veld ontkoppeld is kan de kop gewijzigd worden.

Met de verwijdering van de laatste lege pagina wordt waarschijnlijk tegelijkertijd een sectie met alle sectiekenmerken verwijderd.

Beste snb,

Bedankt voor de Nederlandse grammaticales. Zelfs daar kan ik dus voor aankloppen op dit forum....

De kop bestaat niet uit een veld met een koppeling naar een ander bestand. Het is gewoon platte tekst. Dus dat is helaas niet de oplossing.

Met het verwijderen van de lege pagina's wordt er inderdaad een sectie verwijderd.

Bedankt voor je hulp.

Helpmij is natuurlijk een brede kreet .;)

Dat koptekstverschijnsel blijft intrigerend. Kun je een voorbeeldbestand plaatsen ?

Laatst bewerkt:
Zoals gevraagd hierbij het document.

Ter info:
Dat de koptekst zichzelf veranderd gebeurd niet altijd. En ook zijn het niet steeds dezelfde collega's waarbij dit gebeurd.

Bijlagen

Die grammaticales heeft niet veel effekt gehad :(

Ik kan niet beoordelen welke macro's jouw collega's in de normal.dot hebben staan.
Ik vermoed dat daar een probleem kan bestaan.
In ieder geval niet in het bestand dat je plaatste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan