kopen of niet kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Ik had een vraagje,

Ik kan de 8800GTS 320mb OC ( http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JAXNGB) voor 65 euro kopen. En misschien 2 voor 100 euro. ! wel 2ehands!

Zelf heb ik de Ati Radeon HD3870 512mb en die komt er toch wel een stuk sneller uit.

Is dit de moeite waard om deze,1of 2, videokaart te kopen?

Met deze videokaart wil ik misschien een mediacentertje bouwen of spellen spelen.

ik hoor het graag van jullie want ik wil natuurlijk niet dat iemand ze snel voor mijn neus weghaalt :P

NEE niet doen
1 ze zijn 2e hands dus je weet nooit wat er mee gebeurd is
2 het zijn slome rot kaarten:evil:

slome rotkaarten????????

weet jij wel hoeveel mensen er blij mee zouden zijn met zo'n kaart?

en ookal zijn ze tweede hands :als ze goed zijn zijn ze goed

volgensmij kan je beter 20 a 30 euro meer bijleggen voor een 8800gt van 256mb

Laatst bewerkt:
A ik vind geen verkeerde prijs voor zo'n kaart
B waarom gei len we hier op helpmij om maar de meest snelle en o.a duurste kaart aan te bevelen

Voor media center is 1 helemaal te gek hoor!!!
voor games zijn 2 in sli ook leuk
2 voor 100 euro is echt heel mooi

klopt, ik heb een GTS 320 gehad, goede kaart, ben wel overgegaan naar de GT.
maar als je er 2 voor €100 kan krijgen dan heb je een goede deal, voor €100 heb je nog geen eens 1 GT.

voor in een mediacenter is het zeker goed, ook voor gamen maar verwacht daar dan niet heel veel van. (de nieuwste spellen op high enz) maar misschien is dat ook wel niet de bedoeling.

als je die in sli kan draaien voor 100€, zeker doen, want dan heb je ook namelijk een 640mb aan videogeheugen en 640-bit interface, en dat is zeer veel. en 192 stream processors, dat is veel sneller dan een 8800GT, want die heeft een 256-bit interface, 512mb ( je hebt ook versies van 256 en 1024, maar dat loopt niet goed op een 8800GT, tussen de 1024 en 512mb versie merk je geen verschil,) en 112 stream processors, dus het zal zeker een goede keuze zijn om die in sli te draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan