kopen van een dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

kellemen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 jan 2001
hallo ik wil graag een nieuwe dvd brander kopen.

ik heb nu een sony maar die heeft zijn beste tijd gehad.

nu heb ik 70 euro te besteden.

welke kan ik dan het beste kopen?

Tja, dat is als zo vaak erg persoonlijk. Ik heb een Hitachi-LG DVD-Ram (brander) en een Hitachi-LG CD/DVD-Rom (lezer). En ook mijn stand-alone DVD-player is van LG. Ik vind ze alledrie erg goed, de stand-alone kan alle soorten schijfjes en heel veel bestandsformaten aan, terwijl hij nog geen 80 euro heeft gekost.

Maar, kijk eens op de site.
Edit: en neus eens rond op Kieskeurig.

Laatst bewerkt:
En ik heb weer goede ervaringen met NEC, veel firmware updates, zodat ook snel nieuwe schijfjes worden herkend.

Voor onder de 30 € moet je wel wat kunnen vinden hoor.

Mijn keuse is gevalen op een LG GSA-H42N of een Plextor 760A

welke van de 2 raden jullie mij aan?

Plextor staat als goed merk bekend, maar wat zegt die link die Boeing je gaf? Zijn daar nog gebruikerservaringen te vinden over het type die jou wat lijkt?

ja de LG en de plextor scoren allebij een 10

maar ik heb self ook altijd plextor cd branders gehad en die werken nu dus nog steeds perfect 1 is al 8 jaar oud

oke ja ik was vandaag al bij de mycom maar hij was niet op voorraad hopelijk hebben ze hem morgen of over morgen :d

Plextor is mooi maar duur een NEC van nauwelijks €35,00 doet het hier héél goed en leest en schrijft alles.

ja ik weet wel dat nec goed is maar tog gaa ik voor plextor heb ik zelf hele goeie ervaringen mee

en jaa het luid he voor kwaliteit moet je nou eenmaal wat meer betalen

ja er zijn meer mensen hoor die tegen mij zeggen van pff 80 euro voor een brander maja als je het geld er voor heb waarom zouk die plextor dan laten liggen:p

plextor is nog alleen de naam .
de loop werken komen ook uit China.
het verschil tussen een plextor en de rest is zeker 40 euro

je kan beter een LG LiteOn of Benq nemen die gaan net zolang mee als een plextor .
en stukken goedkoper

oke mja ik heb nu een sony brander die is naa een jaar al naar de haaien.

maar gaat het bij die branders om het loopwerk dn?

hou lekker wat euro's over voor wat anders en koop
LG >LiteOn> of banq .
lees maar eens een paar test verslagen

na lang nadenken ben ik tog op het versoek van ultraplex uitgegaan en heb een LG gekocht.

en indd het brand perfect 10x btr dan de sony die ik had

PS waar kan ik firmware updates vinden voor de LG H42N

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan