kopen via internet een ramp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik kocht een geheugen ddr via de site http://www.interngeheugen.com/

Je moet vooraf betalen en via de site van tgv post ( zie afbeelding bijlage kan je zien waar het pakket is) , na 3 dagen is die op de afbeelding in Belgie.

Plots zie ik op de site zending afgeleverd, ik bel de dienst op en het pakket is verdwenen, niemand weet van iets, na onderzoek is gebleken dat iemand anders tekende maar jammer genoeg ''geen geheugen'' maar wel 37 euro kwijt.

Ik wil mijn geld terug maar dit is niet belangrijk want je mag bellen en mailen zonder resultaat.

Bijlagen

• tgvpost.jpg
    tgvpost.jpg
    51 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Iemand anders tekende? Heb je hem naar je bedrijf of zo laten opsturen?
En heb je het pakket nu wel ontvangen maar zonder geheugen of snap ik het niet helemaal

EmAaErkA zei:
Iemand anders tekende? Heb je hem naar je bedrijf of zo laten opsturen?
En heb je het pakket nu wel ontvangen maar zonder geheugen of snap ik het niet helemaal
Nee, hij is volgens mij gewoon naar belgie verstuurd, daar heeft diegene getekend en klaar (naar iemand dus... en niet eric)... mooi gratis geheugen heeft hij weer...

maarja knap ***lig

Laatst bewerkt:
Maar wie heeft er getekend dan? In Nederland wordt zon pakketje aan huis bezorgt en daar wordt er getekend, gaat dan in Belgie anders dan?:shocked:
Als je pakketje verdwenen is moet je de belgische post aanklagen, zij zijn aansprakelijk voor dingen die kwijt zijn geraakt..

moment

Ik heb van de firma bericht gekregen dat ze aan mijn deur geweest zijn in Belgie ps appartementsgebouw en dat iemand anders vertelde ''ik te zijn'' die tekende en naam het pakket in ontvangst, ik heb het onderzocht maar de mensen van het bedrijf wensen geen informatie te geven wie de man was van het bedrijf die het pakket leverder, belachelijk, ik kreeg een afschrift waar een nep handtekening op staat '' met mijn naam''

PS voor hen is de zaak close, de nep persoon is er mee weg !

PS dit bedrijf in Nederland daar betaalde ik extra dat de zending aangetekend dus moet ondertekend worden maar wat doe je met nep personen :evil:

oww lekker is dat! Dus je kan fluiten naar je geheugen. Wie leverde het pakketje dan, de belgische post? Mss hebben ze hem zelf wel 8erover gedrukt:shocked:

:evil: ja jammer genoeg , het was een DDR 2 266mhz dus voor een iets oudere computer , tot daar ...

reactie winkle holland

From: "Verkoop MAPP [Louis van Eijk]" <verkoop@mapp.nl> Add to Address Book Add Mobile Alert
To: "Eric Hasenbroekx" <erichaes@yahoo.com>
Subject: Re: Algemene vraag
Date: Wed, 8 Feb 2006 08:49:45 +0100

Beste Eric,

Wij zijn verplicht te wachten tot het onderzoek van de DPD.
Formeel gezien kan het pakket nog steeds aangeboden worden door de DPD.

Ik begrijp uw frustratie en we zullen ook onze uiterste best doen om
het tot
een goed eind te laten verlopen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons
opnemen.

Met vriendelijke groet,

Louis van Eijk
MAPP Multimedia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan