• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopiëren formule werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky76

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2002
Besten,

In bijlage bestandje met een tabblad "test mij".

Als ik een formule kopieer, trekt hij niet door, hij kopieert letterlijk het resultaat
van de eerste uitkomst.

Ligt dit ergens aan de opmaak?

Groeten,

Bijlagen

Extra > Opties > Berekenen

op Automatisch zetten, niet handmatig.

Wigi

Hey bedankt Wigi,

Nochtans ben ik aan die optie niet aangeweest.
Maar ik heb wel een Add-in gedownload van het internet "ASAP Utilities".
Zou het kunnen wanneer ik één van die functies gebruik, dat Automatisch berekenen wordt uitgezet. Ik gebruik die Add-in al een tijdje en dit is de eerste keer.
Bedankt voor de oplossing.

Groeten,

Hey bedankt Wigi,

Nochtans ben ik aan die optie niet aangeweest.
Maar ik heb wel een Add-in gedownload van het internet "ASAP Utilities".
Zou het kunnen wanneer ik één van die functies gebruik, dat Automatisch berekenen wordt uitgezet. Ik gebruik die Add-in al een tijdje en dit is de eerste keer.
Bedankt voor de oplossing.

Groeten,

Nee nee, de ASAP utilities gaan dat niet uitzetten. Gebruik ze ook al een tijd en dat is nog niet gebeurd.

Ik vermoed dat dat op manueel gezet werd door een ander bestand als jij het niet zelf hebt gedaan.

Wigi

Dat zou kunnen, want de file wordt ook door anderen op het netwerk gebruikt.

Bedankt, Mark.

Waarschijnlijk wel. Zet hem nog op opgelost aub.

Berekenen op handmatig zetten heeft de vervelende eigenschap dat iedereen die daarna het bestand opent deze instelling ook wijzigt, maar dan onbewust!
Opgepast dus.
Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan