markmeijrink
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2009
- Berichten
- 13
Beste,
ik heb momenteel twee listboxen. In Listbox1 selecteerd men items welke door een com. button in listbox2 geplaats worden. Vervolgens wil ik d.m.v. een com. button de gehele inhoud (van listbox2 dus) in een excelsheet wegschrijven. Hiervoor gebruik ik:
Echter wanneer ik in het desbetreffende werkblad kijk dan (stel de lijst van Listbox2 bevatte 10 items) wordt vanaf A11 er #N/B geplaats. Hoe is dit te verhelpen?
Alvast (weer) bedankt!
M.v.gr. Mark
ik heb momenteel twee listboxen. In Listbox1 selecteerd men items welke door een com. button in listbox2 geplaats worden. Vervolgens wil ik d.m.v. een com. button de gehele inhoud (van listbox2 dus) in een excelsheet wegschrijven. Hiervoor gebruik ik:
Private Sub CommandButton3_Click()
Worksheets("mijn soortenlijst").Select
Worksheets("mijn soortenlijst").Columns(1) = ListBox2.List
End Sub
Echter wanneer ik in het desbetreffende werkblad kijk dan (stel de lijst van Listbox2 bevatte 10 items) wordt vanaf A11 er #N/B geplaats. Hoe is dit te verhelpen?
Alvast (weer) bedankt!
M.v.gr. Mark