Kopiëren naar nieuw bestand behoud APA

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Hallo,

Ik heb voor mijn thesis 2 word documenten, graduationplan.docx en report.docx. Nu moet straks als mijn graduation plan goedgekeurd is dat gedeelte geplakt worden in report.docx, waar ik de structuur van mijn report al in heb en waar ik ook al tekst heb staan, inclusief bronvermelding.

Mijn probleem is dat ik bij het kopiëren van het ene word bestand naar het andere de APA bronvermelding niet mee gekopieerd krijg. Iemand hier een oplossing voor? Of doe ik iets verkeerd?

Doe er eens wat voorbeeldjes bij, want dat kijkt wat makkelijker. En wellicht dat je nu liever Engelstalige helpers hebt, maar voor 'no one' is een prima Nederlands woord. Gooi 'no one' maar eens door Google Translate :)

Haha ok sorry. Maar het vreemde lijkt dat het nu wel lijkt te werken, want om een voorbeeldje te maken kopieerde ik een klein stukje van het ene naar het andere word document. Dus misschien als je hele lappen tekst doet dat het niet wil maar dan moet ik het stukje voor stukje doen.

Misschien dat er ergens een foutje in je brondocument zit, en heb je dat dan nog niet meegekopieerd. Maar vreemd is het inderdaad wel :). Awel, als het werkt, werkt het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan