Kopiëren spel cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Ik heb een spel, Heroes of might and magic 4, waar ik een back-up van probeer te maken. Dit lukt alleen niet (waarschijnlijk door kopieer-beveiliging). Ik heb geprobeerd een direkte kopie en een image te maken, maar bij beide krijg ik de melding dat de cd-rom auteursrechtelijk beschermd is. Vervolgens gaat Nero wel verder, maar geeft de ene leesfout na de andere. Weet iemand toevallig een methode om toch een back-up te maken?

@XenomX: Ja ik heb Win XP

@EmAaErkA: Zal ik proberen. Maar waar heb je toevallig een link voor me om te downloaden? En zijn er bepaalde instellingen die ik moet gebruiken?

Dan is het makkelijker dan ooit. Gewoon rechterklik op de bestanden op de map en dan kopieren naar je brander, of slepen.

Dan brand XP het voor je, zonder auteurs bende etc.

:thumb:

Het spel is beveiligd met Safedisc . Slepen van bestanden in windows zal niet helpen omdat het spel kijkt of je de originele cd gebruikt.

met 'legale' middelen zul je dus geen werkende kopie krijgen en met de andere middelen mogen we je niet helpen :)

Geplaatst door buick
Het spel is beveiligd met Safedisc . Slepen van bestanden in windows zal niet helpen omdat het spel kijkt of je de originele cd gebruikt.

met 'legale' middelen zul je dus geen werkende kopie krijgen en met de andere middelen mogen we je niet helpen :)

Gaat best hoor met 'legale middelen', met bijvoorbeeld CloneCD en Alcohol 120%.

@MisterretsiM: Heb je al in Google gezocht?

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reaktie's. Ik heb CloneCD inmiddels gevonden en uitgeprobeerd en het is gelukt. Alcohol 120% zal ik zeker ook nog wel een keer proberen. Wat zijn (als ze er al zijn) de verschillen tussen CloneCD en Alcohol 120%?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan