• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kopiëren van rijen naar andere werkmap

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChiaraFavaron

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2011
Hallo,

Daar ben ik weer eens :D

Ik heb enkele jaren geleden met jullie hulp eens een bestandje gemaakt voor mijn leerlingenoverzicht. Nu heb ik daar intussen wat in aangepast met wat code die ik hier heb gevonden, namelijk oude leerlingen kan ik verbergen als hun tekst rood is. Ik zie in mijn overzicht dus alleen leerlingen van wie de tekst gewoon zwart is. Hier kan ik met twee knopjes switchen tussen het zichtbaar maken en verbergen van de leerlingen. Dat werkt supergoed!

Nu heb ik echter voor de voortgangscontrole een bestand met 12 tabbladen (jan t/m dec) waarin per tabblad per maand voor meerdere vakken een voortgang moet worden bijgehouden. Als voorbeeld neem ik drie vakken (A, B en C). Voor alle vakken moet ik per dag gaan bijhouden.

Is er een mogelijkheid dat ik vanuit mijn leerlingenoverzicht op alle bladen in mijn voortgangsbestand alleen de rijen met de zichtbare namen krijg? Anders moet ik namelijk telkens handmatig namen gaan toevoegen en verwijderen per vak per tabblad als er een leerling weggaat of bij komt. Nogal een omslachtige klus en gevoelig voor fouten. Helaas wil de directie de opmaak van het bestand zoals in het voorbeeld.

Wie zou mij hiermee willen helpen. Als mijn verhaal tenminste duidelijk is.

Groetjes, Chiara

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan