Kopieëren in Word Lukt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

LGiaccotto

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Hallo Allemaal,

Ik zit met een ietwat vreemd probleem. Ik kan namelijk soms niet iets kopieeren en plakken in Word. Bij alle andere programma's lukt het wel. Als ik bijvoorbeeld een stuk tekst kopieëer vanuit kladblok en ik plak deze in Word gaat het wel goed, maar kopieëer ik vanuit Word naar Kladblok dan lukt het weer niet :(

Het probleem doet zich voor bij verschillende documenten. ook blanco.
En na een paar keer vanuit Kladblok geplakt te hebben lukt het vaak ineens wel weer...

Kan iemand mij hier vertellen wat er aan de hand is? Ik wordt er helemaal tureluurst van :shocked:

Ik zou met help kunnen zoeken naar 'klembord'. Je vindt dan verschillende mogelijkheden. Een daarvan is dat het Klembord niet bij de juiste Word-versie wordt gebruikt.
Je moet dan het Klembord of Word of beide opnieuw installeren.

Dankje. ik zal het eens uitzoeken, maar iedereen gebruikt hier dezelfde office versie. het zou praktisch onmogelijk zijn dat enkel bij 1 iemand het klembord niet goed is van versie :confused:

LGiaccotto zei:
Dankje. ik zal het eens uitzoeken, maar iedereen gebruikt hier dezelfde office versie. het zou praktisch onmogelijk zijn dat enkel bij 1 iemand het klembord niet goed is van versie :confused:

Er zit toch kennelijk ergens op de machine een zwakke verbinding en lijkt het mij goed om Klembord en Word opnieuw te installeren. Deze procedure pas ik zelf ook altijd toe als iets in het systeem ineens niet goed meer wil lukken.
Dus eerst verwijderen, machine twee keer opstarten en daarna opnieuw installeren.
Dat twee keer opstarten pas ik altijd toe, als ik iets verwijder en opnieuw installeer; het systeemregister komt daardoor even tot rust.

Tot nu toe heeft het probleem zich nog niet opnieuw voor gedaan.
Ik denk dat ik kan concluderen dat de oplossing heeft gewerkt.
Bedankt hiervoor!

Groeten,
Lennart

LGiaccotto zei:
Tot nu toe heeft het probleem zich nog niet opnieuw voor gedaan.
Ik denk dat ik kan concluderen dat de oplossing heeft gewerkt.
Bedankt hiervoor!

Groeten,
Lennart

Fijn dat het gelukt is.
Succes:thumb:

Zet je de status op 'opgelost' ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan