Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Bram,
Mensen die geïnteresseerd zijn of wellicht een oplossing hebben melden zich vanzelf aan.
Die code van SNB moet toch behoorlijk licht in de duisternis brengen lijkt mij.
Ik zie regelmatig oplossingen van SNB voorbij komen die zeer kort zijn en goed werken.
Dus jouw reactie van "Bedankt, maar hij werkt helaas niet.." is wat kort.
Ziet er erg goed uit en je code werkt goed! Ik heb nog een paar vraagjes:
- Die code van macrofile snap ik niet helemaal. Is je bedoeling dat hij een nieuw tabblad extern opslaat? Dit is niet nodig omdat er dan niet snel in gewerkt kan worden.
- Dat stukje van die tekens, kan dat niet met een code die alle tekens omvat? Ik heb zelf niks kunnen vinden, maar mischien iemand anders wel?
- Het tabblad mengen gebruik ik uiteraard niet echt in mijn programma maar is een voobeeld. De opmaak die je er aan hebt gegeven is een erg leuke insteek. Het moet echter niet te druk worden en iets strakker, hier ga ik zelf ook even mee aan de slag! Je brengt me wel op leuke ideeen zo
- Wat is de functie van de sheet "info"? In iedergeval voor het nummeren van de modules en plek van de nieuwe knopjes voor nieuwe tabbladen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.