Kopie afdruk andere la

Status
Niet open voor verdere reacties.

markrijswijk

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
10
Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?

Ik wil vanuit een factuurprogramma iets uitprinten vanuit bv la 1 van de printer.
Een kopie de factuur wil ik uitprinten vanuit la 2.

De ene la bevat briefpapier en de andere nl. niet.

Volgens software leverancier van het factuurprogramma is dit een windows instelling.
Wie weet hier raad mee.

Alvast bedankt.


Groeten Mark
 
Ik heb ooit iets dergelijks geregeld in King (ook een facturatie/voorraadbeheerprogramma).
Kwam er dáár op neer dat ik de 'templates'/sjablonen "factuur" en "kopie factuur" aanpastte, waar ik in elk individueel sjabloon aangaf welke printer én welke papierbak daarvan gebruikt moesten worden.

Hopelijk kan iets dergelijks ook in jouw programma.

Tijs.
 
Printerinstelling kopie

Helaas is er geen layout bewerking voor een kopie aan te maken.
En volgens software leverancier is het een windows instelling.
 
Ik vind de ondersteuning vanuit je leverancier uiterst belabberd: Je vraag is volledig legitiem.
Ik heb geen idee over welk (facturatie-)programma het gaat, maar je zou kunnen experimenteren met:
a. Een extra printer toevoegen (zelfde printerdriver etc.) die je zo instelt dat die print naar dezelfde printer maar als standaardwaarde print naar de bak met 'goedkoop' papier. De kopie factuur dan afdrukken naar die nieuwe printer.
b. In de bakkenindeling in de huidige geïnstalleerd printer onderscheid maken tussen preprinted/voorbedrukt papier en plain/normaal papier. Dan zul je nog steeds ergens tijdens het afdrukken etc. moeten aangeven dat de kopie op plain/normaal papier moet verschijnen.

De ondersteuning voor je probleem zou je eigenlijk bij de helpdesk van je programma moeten halen danwel bij een consultant die bij jou de administratie heeft ingericht.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan