kopie maken XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophie.h

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2006
Berichten
111
Ik heb een laptop, waar alle software al op geinstallerd was en dus geen los bijgeleverde software
Hoe zorg ik dat ik voor het geval dat het nodig is een cdrom xp maak
 
heb je deze laptop in de winkel gekocht,zal er waarschijnlijk een recorver cd bij zitten waar windows op staat met alle benodigde drivers
 
Dat gaat niet. Je zal gewoon een XP CD moeten hebben. Heb je er geen herstel CD's bij gekregen?
 
Of je maakt een gost van je harddisk met bv ghost 10 dan wil het wel.
vergeet niet om een opstart diskette te maken of de cd/dvd opstartbaar te maken.
Maar meer waarschijnlijk is dat er een recovery partitie op de laptop zit.
 
Bedankt.

Er is 0,0 bijgeleverd.

recovery partitie - waar vind ik die?

"Of je maakt een gost van je harddisk met bv ghost 10 dan wil het wel"
- moet ik daar bij nog ergens op letten?


"vergeet niet om een opstart diskette te maken of de cd/dvd opstartbaar te maken"
hoe doe ik dat?
 
Sommige merken hebben een optie ingebouwd om autmatisch een recovery cd ('s) aan te maken.
Misschien staat er iets over in de handleiding of vertel anders eens het merk en type laptop, misschien kunnen wij dan wat vinden.
 
Een Image bestand te maken met Ghost of met Acronis True Image is inderdaad de beste raad voor jou. Jij mag een Image Bestand op een Externe Harde Schijf bewaren of wel op CD branden. ( een DVD Writer is hier wel aanbevolen voor jou aangezien zijn groot brand capaciteit 4,7GB ), De Opstart Floppy’s maakt jij aan, wanneer jij de Image maakt en deze worden gebruikt voor jou later, om de Image terug te zetten,,,




.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan