Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze discussie kan nog heel lang voortbestaan. Gezien de regels die gelden op helpmij.nl lijkt het met toch verstandig dat de link wordt weggehaald o.a. om problemen met de sponsors te voorkomen.Geplaatst door tron
Ik vind die hele kopie wet een vaag verhaal vinden maar vooral een verhaal zonder einde.
Voor eigen gebruik mag je al sinds 1912 (geloof ik) een kopie maken van auteursrechterlijk beschermd werk.
De site xxxxxxxxxxxx (bedoeld om kopieen te maken van software die je al gekocht hebt) ook al jaren in de lucht zonder dat iemand hen ook maar 1 strobreed in weg heeft gelegd.
Het is toegestaan om software te kopieren (voor eigen gebruik) indien je de licentie al gekocht hebt.
Aangezien duidelijke maar vooral uitvoerbare wetgeving hieromtrent niet bestaat neem ik de vrijheid om de url toch te plaatsen.
Indien een Moderator van Helpmij.nl dit niet zo ziet dan mag ie wat mij betreft dit bericht wissen of dit topic sluiten.
Suc6
Verband met de auteurswet ?
Geplaatst door sigma
Tav wetgeving in zijn algemeenheid is het natuurlijk niet zo, dat je deze naar eigen goedunken kunt toepassen.
Wet is wet en is nationaal en je dient je er aan te houden.
Tav wetsinterpretatie is het zo dat het er alleen om gaat dat je de ideeen van de wetgever(intenties) begrijpt. Dus niet achteraf de hele boel weer gaan bespreken, want de wet is er en dient opgevolgd te worden.
Tav van het mondiaal zijn van internet is het zo dat de nationale wetgeving tocg de boventoon voert. Denk maar eens aan het verbod op goksites in Nederland.
Tav kopieren is dit dus alleen voor eigen gebruik toegestaan zoals Bennie al heel duidelijk heeft laten zien.
Dit is de WET zoals hij nu geldig is en hier dien je je aan te houden.
Sigma
Geplaatst door tron
Ik ben het met jullie eens dat iedereen zich gewoon aan de wet moet houden.
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken hoe er met die wet in de praktijk wordt omgegaan.
Maar wat ik me dan afvraag is het volgende,
Hoe kunnen sites waar no cd cracks te vinden zijn gewoon jaren bestaan?
Is het dan illegaal om een no cd crack te gebruiken?
Grtz.
Geplaatst door xdbts
Jullie zien het allemaal zo op macro niveau.
Nu ff realistisch waarom moet ik €22 betalen voor een muziek cd als de maakkosten van die cd een fractie daarvan zijn??
(er worden prijsafspraken gemaakt door de producenten -nieuwe cd's kosten ong. allemaal hetzelfde- terwijl de productie kosten van een blof cd lager liggen als een van de chilli pepers lijkt mij)
maw muziek wordt te duur aangeboden en dat eigenlijk al 50 jaar lang!
Software is hetzelfde verhaal (en daar liggen de prijzen een factor x hoger)
De monopolie positie van de muziekindustrie/software industrie is nu eindelijk gebroken, lang leve het internet.
waarom heeft Paul McCartney ong. 1 miljard euro aan bezittingen. (moet je nagaan wat de platenmaatschappijen er aan verdiend hebben)
Het is uit verhouding en dat is niet mijn mening van legaliteit!!
(oja nix over de kwaliteiten van de beatles & Paul![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.