Kopie website?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Tha Devil
[...KNIP...]
Dit is echt niet meer normaal, kunnen we niet een actie in het leven roepen zodat die kerel een boek over HTML kan kopen? Kan ie tenminste zelf gaan prutsen in plaats van andermans sites te kopieren en daarna te vern**ken...
Ghehehe, goed idee... en dan later een schadevergoeding vragen voor de gemaakte kosten. :p
 
Schijnt dat hij nu toch zelf een poging waagt.:D

Hij heeft die andere pagina verwijderd en heeft schijnbaar toch gebruik gemaakt van de link die ik hem gaf.:cool:

Nu afwachten hoeveel geduld hij heeft om het zelf te proberen.:rolleyes:
 
Vervolg

Ik heb schijnbaar een interessante site.

Schijnt er toch nog een Copy Cat aanwezig te zijn op het net.

Deze heeft zelfs een Copyright op de site te hebben gezet.:eek:

Heeft alleen de naam van de site iets te hebben gewijzigd.

Freddy's Corner hulp bij computer problemen

Heb al een mail gestuurd.
Ben benieuw of er een reactie komt. :evil:
 
Leuk muziekje daar.:rolleyes: Zo te zien is het een en ander weer verwijderd.
 
Ja, deze had de site heel wat sneller verwijderd dan de vorige. Binnen een uur na de mail.:D
 
Weer een volledige kopie van de site ontdekt

Begint een beetje een gewoonte te worden, maar heb alweer een kopie van m'n site ontdekt.
Weer volledig gekopieerd.:mad:

Nu gaat het om de site
http://www.jackdehaas.nl/HD_helpdesk-online.html

Heb deze ook weer een mail verstuurd de site per direct te verwijderen.
En nu maar afwachten wat deze gast doet.:evil:
 
Vervolg

Heb nu volgende mail ontvangen.
Via de webmaster van onze site bereikte mij uw mail van afgelopen zaterdag. Heel graag wil deze weten wat de url van uw website is om e.e.a. te kunnen checken.

Onze webmaster heeft nooit, welke site dan ook, gekopieerd ... hooguit heeft deze gebruik gemaakt van bepaalde kennis, die vrij via het internet verkrijgbaar is.

Gezien uw e-mail adres, is onze webmaster op het internet alvast gaan zoeken en hij kwam tot de conclusie dat uw site zeer waarschijnlijk http://www.fredscorner.nl is.
Op die site kon echter niets gevonden worden, wat ook maar in de verste verten lijkt op een verhaal dat lijkt op onze pagina's "helpdesk online".

Alvorens wij stappen kunnen gaan ondernemen, horen wij graag van u waarop uw aantijging gebaseerd is en welke website onze webmaster dan volgens u volledig gekopieerd zou moeten hebben.

In afwachting van uw reactie ...

vriendelijke groet

Heb ze de link naar m'n site gegeven, en nu maar afwachten wat ze doen.

Trouwens wel brutaal want ze doen ook in Webdesign en onderhoud.
Is op zo'n manier natuurlijk een goede business, maar een business, waar klanten niet op zitten te wachten.
 
Eindresultaat

Na om +/- 22:00 nog een laatste waarschuwing te hebben verstuurd is het gekopieerde gelijk van de site gehaald.:cool:

Nu maar afwachten of er weer iets gekopieerds op komt of iets van hem zelf.:)
 
Ik volg het nou al net zoals vele hier denk ik en moet even zeggen dat het gewoon nergens meer over gaat.
Het is gewoon onbeschoft en geweldige belachelijk dat het gewoon weer wordt geprobeerd.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan